AA status challenge is back

Berichten

  • Jelle
    Jelle

    Zou dit jaar graag een status behalen. Lijkt wel easy met de challenge maar heb wat schrik voor erna. Brussel is vooral een star alliance hub en ook met de miles&more kaart twijfel ik of een overstap naar oneworld de moeite is

  • claenen
    claenen

    @Katrien denk dat deze al langer bestaat. is de betaalde versie. Je betaalt dus om status challenge te doen. Vorig jaar had je er een andere die gratis was en waarbij je ook Platinum Executive kon worden. Desalniettemin handig om te weten dat je mits kleine som sneller gold/platinum kan worden.

    @Jelle Als je niet veel vliegt, hoef je echt geen moeite te doen bij M&M. Gebruik die ook enkel voor LH groep flights (cheap eco) en verdien ook mijlen dankzij de kaart. Daarnaast is een andere airline makkelijker om status te halen. Dankzij deze challenge kan je eventueel achteraf een andere challenge doen bij TK.

  • Jelle
    Jelle
    edited januari 2016

    Ja het is zo dat ik dit jaar normaal bij United Gold zou moeten halen, ik spaar zeker niet bij m&m omdat het zoals je zei weinig oplevert.

    Maar het blijft moeilijk om te kiezen tussen Oneworld and *A. OneWorld lijkt kwalitatief wel de sterkere te zijn, links met Etihad bijvoorbeeld.

    Ik vlieg zeker niet genoeg om bij beide een status te halen. Vlieg ook een beetje naar overal, wat de keuze er niet gemakkelijker op maakt hehe.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!