Samenwerking tussen Beobank en Belgacom wordt stopgezet

bhermans
bhermans

De houders van een Beobank Belgacom World MasterCard zijn normaal gezien allemaal al op de hoogte, maar vanaf 1 december is het niet meer mogelijk om Proximus Premium/Bizz Club punten te sparen.
Voor de niet-ingewijden: die punten kunnen omgeruild worden voor M&M mijlen.

De omruiloptie is al een tijdje niet meer beschikbaar voor Premium Club klanten, maar als je iemand kent met een Bizz Club account, kun je de punten kostenloos transferen en ze zo toch nog omzetten.

We hebben nu nog twee maanden de tijd om onze voorraad punten aan te vullen om er zo optimaal mogelijk gebruik van te kunnen maken. Dus als iemand nog tips heeft voor Manufactured Spend, die zijn altijd welkom!

Berichten

  • flrvt
    flrvt

    Ik heb van horen zeggen dat er bepaalde goksites zijn waar je relatief eenvoudig MasterCard krediet op kan storten & die ook weer relatief eenvoudig het overtollige krediet overmaken naar je bankrekening.

    Iemand daar al ervaring mee?

  • Dima
    Dima
    edited september 2015

    Ik zou maar opletten met die goksites. Ze blokkeren je rekening relatief snel als ze zoiets opmerken.

    Het simpelste is natuurlijke en 2de PayPal rekening opzetten en zichzelf betalen met 3.5% comissie. Is het erg voordelig? Niet echt, maar als je maar een beetje punten tekort komt, kan het wel handig zijn :)
    Al kun je naar andere payment systems kijken die misschien goedkoper zijn...
    Ik denk nu bv. aan Ecopayz opladen (met een fee van 1.69%) en dan kun je hun kredietkaart gebruiken voor andere zaken :P Of gewoon geld afhalen op rekening (ongeveer 6-10€ aan fees om dat te doen)

  • flrvt
    flrvt

    Manufactured spend is altijd inderdaad goed opletten, en rekening houden dat je rekening geblokkeerd kan worden bij het schenden van hun voorwaarden.

    Hoe bedoel je geld afhalen op rekening @Dima?

  • Antoine
    Antoine

    Ik heb nog een Bizz Club account als iemand punten wil overzetten naar Miles.

    Er zijn helaas niet zo veel mogelijkheden meer :

    1000 miles voor 3300 punten
    5000 miles voor 11100 punten
    25000 miles voor 28700 punten

    PM me als je dit wil doen

  • Dima
    Dima

    @flrvt Ik bedoel Ecopayz rekening -> gewone (eigen) rekening overschrijven ;-)

  • Antoine
    Antoine

    Als iemand nog punten heeft die hij wil inwisselen : Ik kan nog altijd miles bestellen op mijn account.
    En als je niets met je punten doet, wil ik ze ook wel hebben :-)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!