Berichten

  • michelvst
    michelvst

    Hoe zit het eigenlijk met de earnings van punten op die promo's?
    Moet eerlijk bekennen dat ik bitter weinig afweet van Accor.

  • bodemvisser
    bodemvisser

    De earnings op promo's zijn gewoon dezelfde. Via deze link http://www.accorhotels.com/nl/leclub/earn/earn-points.shtml kun je berekenen hoeveel punten je krijgt.

    Via deze link http://www.accorhotels.com/gb/leclub/hotels-offers/promotion-21798-promotion.shtml kun je je punten nog verdubbelen :) en dit tot 29/02 !

    Persoonlijk ben ik zeer te spreken over hun programma. Regelmatig actie's, veel promo's enz.

  • Dima
    Dima

    Probleem van Accor is de kwaliteit van hun hotels... Standaard is veel te laag. Langs de andere kant: het is ook relatief goedkoop met zo'n acties :)

  • SvenLuckermans
    SvenLuckermans

    inderdaad, heb Accor opgegeven na mijn recente stay in Auckland, worst hotel ever.

  • bodemvisser
    bodemvisser

    Het is ook allemaal relatief. Heb heel goede hotels gehad bij Accor, maar ook slechte.
    Om een voorbeeld te nemen, ik slaap deze maand in Boekarest met twee personen voor 32 euro in het Pullmanhotel. Dan geven ze nog een welkomstdrankje en punten, late uitcheck, upgrade in 90% van de gevallen..... Ik kan ook voor 8 euro minder het Ibis hotel kiezen, maar dan kan het wat tegenvallen.
    Nu de Accorgroep de hotels Fairmont, Raffles en Swissotel hebben overgenomen zal er op termijn meer te vissen zijn ;)
    Ik moet wel zeggen dat de foto van je kamer mij niet direct aanzet tot het boeken van die kamer.

  • Katrien
    Katrien

    @SvenLuckermans Ik volgde je relaas op twitter toen je daar s nachts probeerde ander hotel te vinden . Ik wacht nog op je blogpost hierover. Zou wel je volledige verhaal willen lezen. Het lijkt me al grappig leesvoer (voor de lezer). Heb je daar 2 nachten gezeten?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!