Pacific eilanden - hoe (goedkoop) er te komen - routes

Chris
Chris

Misschien een leuk topic? Om info te verzamelen? Ben zelf bezig een route op te zetten vanuit Thailand.
alleen....route is geen probleem...... prijzen wel :-)

Wie is er wel eens in de buurt geweest en heeft tips om toch 2 -3 eilanden aan te doen?

Nu is Guam / Palau wel te doen maar die liggen behoorlijk dichtbij.

Was zelf aan het kijken naar Papua New Guinea met dan Vanuatu & Solomon alleen kan je dan 1500 euro lappen voor eco tickets.

ideeen welkom!

Berichten

  • Katrien
    Katrien

    Ik vloog indertijd van Manado (Sulawesi) naar Sorong (Papua) met Lion Air. (En van daar met boot naar Raja Ampat).
    En Palau bereikte ik vanaf Darwin via Guam naar Palau.
    (Telkens om fulltime te duiken op die bestemmingen).
    Vanuatu staat ook nog op mijn lijst.

  • fbruno
    fbruno
    Ik ga over 15 dagen naar Tonga.
    Heen heb ik Sydney-Nuku'Alofa voor 169€ gekocht, en terug vlieg ik met Etihad Guest Miles naar Auckland in Business (13800 +50€).
    In economy is dat zelfs maar 6900 Guest Miles trouwens.

    Niet goedkoop dus, maar ook niet overdreven duur voor zo'n bestemming.
  • Chris
    Chris

    @katrien dat is op Indonesisch Papua als goed is? Ik ga eens kijken in hoeverre ik met de auto de grens over kan maar volgens mij was dat moeizaam. Of dat kan Oost Timor zijn geweest. Palau / Guam is idd niet moeilijk te combineren.

    @fbruno okée. Ga ik ook even nakijken. alleen kom ik dan te ver uit de buurt. ik moet weer terug naar phuket. kan wel Indonesia pakken of Singapore. of boven in Australië eventueel.

    PS> ik ga nu dus wel de ethihad guest miles doen in een family account met m'n dochter samen. 300% op Barcelona - phuket. moet redelijk wat zijn.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!