Turkish Airlines status match

claenen
claenen
Zoals in een ander topic al werd aangehaald heeft TK nu een status challenge ipv match. Vold net deze Duitse blog met meer info: http://travel-dealz.de/blog/turkishairlines-milesandsmiles-statusmatch/
«134

Berichten

  • daruda
    daruda

    ze vragen ook foto's van fysieke kaart. Ben nog altijd op mijn Mille Miglia kaart aan het wachten..

  • Jelle
    Jelle

    Is een challenge ook mogelijk zonder een huidige status? Bij AA ging dat een tijdje terug, nu niet meer.

  • daruda
    daruda

    enkel na status bij andere luchtvaartmaatschappij

  • claenen
    claenen
    Tip voor zij die ervoor gaan en ook 15k willen. Vanuit Zweden (+-1200 EUR) of Egypte (+-900 EUR) heb je regelmatig goedkope business Class flights naar BKK/KUL die dankzij elite status ongeveer 20k mijlen opleveren.
  • daruda
    daruda

    Vraagje: is iemand hier Freccia Alata bij Alitalia?

  • doddel
    doddel

    ik heb een challenge gekregen om binnen de 4 maanden 1 internationale vlucht te doen met Turkish.

    Twijfel een beetje of ik hiervoor ga, of 4 segmenten vlieg met Aegean, om daar terug Gold te hebben. Weet niet zo goed wat interessanter is

  • claenen
    claenen

    @doddel said:
    ik heb een challenge gekregen om binnen de 4 maanden 1 internationale vlucht te doen met Turkish.

    Twijfel een beetje of ik hiervoor ga, of 4 segmenten vlieg met Aegean, om daar terug Gold te hebben. Weet niet zo goed wat interessanter is

    Heb je ook nog 12K mijlen nodig he. De vraag is wat wil je met je Gold Status? Gewoon Lounge acces of wil je ook effectief iets met de mijlen doen? TK is handig als je mijlen wil gebruiken naar US of Midden-Oosten.

  • doddel
    doddel

    @claenen said:

    Die 12K mijlen had ik op 27 november 2015 al gevlogen. Erg stom maar ik heb op 24 november 12000 mijl verzameld, wat net te weinig was om gold te behouden, en op 27 november opnieuw, maar onder de nieuwe voorwaarden te weinig om status te behouden

    ik heb bij A3 redelijk wat mijlen staan, bij Turkish geen enkele

    vraag is een beetje: wat zal goedkoper zijn: 1 internationale vlucht met Turkish of 4 segmenten met Aegean (dat laatste moet wel voor eind februari, denk ik)

  • daruda
    daruda

    hier zelfde challenge:

    "Dear xxxx,

    Welcome Miles&Smiles Turkish Airlines' advantageous Frequent Flyer Programme. Elite card trial period will be valid for 4 months. As of start date of elite membership within 4 months trial period one international Turkish Airlines flight should be realised for extending your card validity date to 1 year, if 15.000 status miles accumulate at the end of the first year elite membership will extend 1 year more and the total validity date will be 2 years."

    De vlucht naar Tokyo volgende week gaat #1 al voldoen.

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Wauw.
    In een dikke 4u werd mijn aanvraag goedgekeurd.

    Joepie!

  • daruda
    daruda

    amai snel :) Ook met de challenge?

  • Stijn_A
    Stijn_A

    jep. Maar in juni reeds naar tokio met TK en lange layover in IST.

  • daruda
    daruda

    nice!
    Zorg dat je dorst hebt ;)

    Blijft beste lounge waar ik ooit geweest ben (die van CX in HKG op 2de plaats ).
    Wel geen ervaring in first class lounges, dus wss nog peanuts tov daar.

  • claenen
    claenen

    @daruda said:
    nice!
    Zorg dat je dorst hebt ;)

    Blijft beste lounge waar ik ooit geweest ben (die van CX in HKG op 2de plaats ).
    Wel geen ervaring in first class lounges, dus wss nog peanuts tov daar.

    Dit is dus slechts 1 van de vele drankstandjes ;) Pooltafel is ook een topper. Top lounge maar met ook het nodige volk. Als je de kans hebt om er te overnachten gaat het er veel rustiger zijn.

  • doddel
    doddel

    Vorige week in lounge in IST geweest en is idd super. Was vrij rustig trouwens. Verse pide en pasta niet te versmaden!

    Mijn status match heeft twee maand geduurd. Ondertussen de internat vlucht gedaan, maar ze hebben nog niet verlengd naar 1 jaar. Benieuwd wanneer ze dat gaan doen

  • doddel
    doddel

    Ik zit trouwens ook al bijna aan mijn 15000 Miles voor verlenging tot 2 jaar. Vraag is nu, stel dat ik die 15000 volgende maand al heb, wat gebeurt er dan met de Miles die ik erna verdien? Tellen die al voor de 25000 nodig om over 3 jaar gold te blijven?

  • Stijn_A
    Stijn_A
    edited april 2016

    Volgens wat ik gelezen heb op flyertalk, wordt je status verlengd wanneer die 4 maanden gepasseerd zijn.
    Geen idee of het veel uitgemaakt heeft, maar ik heb wel een heel beleefd bericht verzonden naar TK, met meteen alle foto's en print screens die ze nodig hebben in 1 pdf.

    Denk dat de lounge in IST ook een van mijn favoriete lounges is (heb er nog maar 5 bezocht). De al safwa lounge is vooral groter, en misschien een klein beetje meer divers qua eten. Voor de rest is die vooral heel leeg. Maar sowieso kom je niets te kort in IST

  • daruda
    daruda

    Ik vraag mij eveneens af of die 15k meetelt voor de verlenging naar 25k.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!