Mijlen AZ business vlucht credit naar Ethihad of Flying Blue

Chris
Chris

Hi all,

ik heb weinig ervaring met Ethihad. Nu heb ik dus die (mogelijk EF) geboekt BCN-FCO-AUH-HKT

wat zal ik met de mijlen doen? ik heb KLM via twitter bericht gestuurd en die gaven aan dat omdat het AZ codes zijn alle legs (ook die van ethihad dus?? wist ik niet) op FB crediteren. Dat zou aan 150% zijn, plus mijn 100% bonus = 250%.

mijn dochter heeft geen status die gaat mee en zou dus 150% mijlen krijgen; maar dan wel instant silver ook en met een vlucht meer dit jaar zelfs gold. Vind ze leuk (en dat telt voor mij ook).

nu heb ik bij AZ geen status en ook geen zin daar een account te nemen ivm dat ze mogelijk dit jaar een nieuwe programma krijgen / nemen.

Ethihad zou kunnen. Als het goed is krijgt ik daar 300% mijlen. En, heeft mijn een family account daar? dat ik dus bv die van mijn dochter en mij kan combineren? en wat zou ik met 2x 300% mijlen dan kunnen doen?
de moeite waard?

of heeft iemand nog een beter idee?

Chris

Berichten

  • claenen
    claenen
    edited januari 2016
    HTTP:\\www.wheretocredit.com
  • Antoine
    Antoine

    Bij Etihad kun je alle familie miles in 1 account laten zetten, dat geeft je dan al een mooi aantal miles
    Als je dochter niet veel vliegt, zou je ook kunnen opteren om haar mile

  • Chris
    Chris

    @claenen die site ken ik. is handig maar niet compleet. geen rekening met family accounts, eventuele status etc etc.

    @antoine denk dat ik daarvoor ga, dan heb ik 2x 300% mijlen. zou ik wat voor moeten kunnen krijgen bij ethihad lijkt me later.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!