Wat te doen met ecocheques? Op reis gaan natuurlijk!

flrvt
flrvt

Een collega van me vertelde vandaag dat je ecocheques kan gebruiken om treinreizen te boeken bij reisbureau's als Jetair of Thomas Cook. Eurostar, Thalys, etc.

Het zal waarschijnlijk niet de allerbeste prijs zijn die je daar betaald, maar als je anders niet weet wat te doen met die ecocheques is het wel een leuk idee!

Het was er overigens ook mogelijk om via een geaffilieerde reisbureau trein+hotel te boeken en met ecocheques te betalen.

Nog iemand ervaringen hiermee? Wat doen jullie zoal als je ecocheques krijgt?

Berichten

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Toch opletten want jetair is soms wel goedkoper dan andere websites, ik heb mijn ouders laten logeren in een holiday inn in berlijn en het was goedkoper dan op alle andere websites, ontbijt inclusief.

    Dus het is dan wel in een reisbureau en niet online? Vragen die dan veel meer toeslag als het een reisbureau van jetair zelf is , (tov van de online prijs)?

  • claenen
    claenen
    Ik ga naar de AS adventure. Doen ze niet moeilijk als je wil omruilen (zelfs tegen cash)
  • Jelle
    Jelle
    edited december 2015

    Ik gebruik ze steeds om me in Amsterdam te krijgen met de Thalys als er een internationale vlucht cheaper is dan vanuit Brussel. handig om te weten ivm de AS adventure :)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!