Wat deden jullie in 2015? Ik vloog 4.4x de aarde rond in 10.5 dagen :-)

Chris
Chris
edited januari 2016 in Reiservaringen

Voor de mensen die het interessant vinden. Met hier en daar waar en hoe ik loyalty gebruikte.

http://www.christravelblog.com/my-2015-how-i-combined-business-leisure-travel-and-saved-thousands-of-euros/

Berichten

  • Koja78
    Koja78

    Indrukwekkend.. en ja we zijn jaloers. :)

  • Christophe
    Christophe

    straf, en fijn om te lezen!

  • Jelle
    Jelle
    edited december 2015

    Beschouw dit als constructieve feedback maar als je blogt in het Engels probeer dan ook de Engelse zinconstructies te volgen. Ik heb het artikel gelezen en het leest eerlijk gezegd ongemakkelijk. Er staan ook redelijk wat taal- en grammaticafouten in.

    Mijn achtergrond ligt ook wel in talen dus misschien dat het voor anderen niet zo opvalt.

    Maar goed; ON-TOPIC, indrukwekkende cijfers uiteraard. Zelf vloog ik 1,4x around the world in 3.3 dagen.

  • daruda
    daruda
    Nice!! Veel ihg pointbreaks lees ik. Wanneer komen deze terug, want de laatste x viel het zwaar tegen.
  • Glenn
    Glenn

    @daruda said:
    Nice!! Veel ihg pointbreaks lees ik. Wanneer komen deze terug, want de laatste x viel het zwaar tegen.

    Eind januari komt de nieuwe PointBreaks lijst uit.

  • Chris
    Chris

    @jelle ik doe m'n best :-)

    @daruda pas weer end januari voor dan februari+maart+april en misschien mei? soms is het 3 maand soms 4....

    en ja, voor de plezier reisjes inderdaad probeer ik die wel te nemen. zeker als je 2 kamers nodig hebt voor gezin......

  • Jelle
    Jelle

    Was zeker niet slecht bedoeld :)

    Wat doe je juist van job dat je zoveel reist?

  • Chris
    Chris

    @jelle zelf net nogmaals gelezen en idd is het wel van chinglish misschien omdat ik hem schreef aan het zwembad hier in China :-)

  • Darrow
    Darrow
    edited december 2015

    Het jaar dat ik 'travelhacking' ontdekte. :)

    26 vluchten, allemaal leisure.
    73 hotelovernachtingen op 31/12, allemaal leisure.

    Ben beperkt qua verlof vandaar veel weekendjes weg binnen EU en maar weinig intercontinentale vluchten..

    http://flightdiary.net/Darrow

  • Stijn_A
    Stijn_A
    Wow, das ook niet min. Enig idee hoeveel je in totaal aan reizen uitgegeven hebt?
Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!