SAS booking class A : hoeveel mijlen kan dit opbrengen?

Katrien
Katrien

Ik snap iets niet goed bij SAS Booking class A (voor een business ticket)
Ik check bij Aegean en daar staat enkel booking class A bij de economy tickets (brengt 200% op), maar waarom niet bij business?
Ik check bij Miles & More en blijkbaar staat booking class A voor SAS vlucht nergens in het lijstje (dus 0 miles?)
Kan iemand toelichten?
Iemand idee waar SAS miles meest efficient te plaatsen zijn?
En hoeveel van die miles zijn dan status miles?

Berichten

  • Chrismeister
    Chrismeister
    edited december 2015

    Je moet deze website gebruiken om dat te checken:
    http://www.wheretocredit.com/sas-scandinavian-airlines/a

    Ik kan je niet zeggen hoeveel mijlen dit opbrengt bij M&M, ik heb dit nog al gezien dat soms een klasse niet voorkomt en ik heb me dat dus ook al afgevraagd. Dus voor dat deel zal iemand anders moeten helpen :)

    En opgelet: Bij SAS is er momenteel een probleem bij interpretatie / labelen van boekingclasse. De vluchten met A class worden dacht ik in premium economy geboekt, als je zoekt met google flights of ITA.

    Fare rules & restrictions
    SAS (SK) ALDKXTRA NYC to CPH
    General notes

    BASIC SEASON PREMIUM ECONOMY RESTRICTED A
    FARES
    Between EUROPE and AREA 1 FOR ROUND TRIP FARES

  • claenen
    claenen
    @Katrien ik zie SAS A staan bij M&M, toch bij domestic of International Europe. Verdient 750 mijlen. Buiten EU staat het er inderdaad niet tussen, dan vermoed ik dat dat 0 mijlen oplevert.
  • michelvst
    michelvst

    @Katrien heb je iets intra-europa geboekt of een SAS long-haul?

  • Katrien
    Katrien

    Uiteindelijk niet geboekt. Die booking class was misleidend via ita-matrix (zie ook wat @Chrismeister schreef. Thx hiervoor.) Zag via SAS site dat die klasse niet overeenkwam met wat Ita schreef. Het was SAS long-haul.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!