Brussel - USA promo KLM vanaf €327 heen en terug

Chrismeister
Chrismeister

Vlieg naar Charlotte, Chicago, Dallas, Houston, New York, Philadelphia, Phoenix, San Fransisco, Washington of Toronto vanaf €327 heen en terug

Meeste in paasvakantie mogelijk. Enkel vandaag boeken

https://www.kayak.de/flights/BRU-SFO/2016-05-17/2016-05-24

Daarnaast is er nu ook een goedkope premium eco vlucht naar NY met Lufthansa voor €664 (als je dit nog niet gezien had want volgens mij is die er al eventjes)

https://www.kayak.nl/flights/BRU-NYC/2016-02-16/2016-02-23/premium

Bron: travelunlimited.be

Tagged:

Berichten

  • Jelle
    Jelle

    Mooie prijzen Chris thanks for sharing.

    Ik merk wel op dat mensen hier vaker skyteam vluchten laten links liggen, inclusief mezelf. Wat is de motivatie hiervoor bij andere? Als ik me niet vergis zijn ze over OneWorld gesprongen qua passagiers per jaar maar toch spreekt de formule en de maatschappijen mij totaal niet aan.

  • Antoine
    Antoine

    @Jelle
    zelf vlieg ik toevallig veel nara Madgascar voor het werk en daar was tot voor kort, alleen Air France een degelijk optie.
    KLM en Air France hebben zeer vaak goede tarieven voor vluchten die beginnen in België. Soms BRU met een vlucht, maar meest ZWE (Antwerpen) or ZYR Brussel met een trein verbinding.

    Voor de mensen die neit vaak vliegen en waar dus de miles geregeld van vervallen, kun je zo bij Delta je miles parkeren voor skyteam. Geen vervaldatum en meestal een groter % miles dan KLM zelf. Als europeanen moeten we ook niet voldoen aan een "minimum spend", wat ook heel handig is om toch een status te krijgen.

    @Jelle said:
    Mooie prijzen Chris thanks for sharing.

    Ik merk wel op dat mensen hier vaker skyteam vluchten laten links liggen, inclusief mezelf. Wat is de motivatie hiervoor bij andere? Als ik me niet vergis zijn ze over OneWorld gesprongen qua passagiers per jaar maar toch spreekt de formule en de maatschappijen mij totaal niet aan.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    Ik zou alles toch gewoon creditten bij Alaskan. Ben je eveneens ook niet beperkt toch Skyteam.
Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!