Kopenhagen naar Ponta Delgada Business 149 euro h/t

bodemvisser
bodemvisser

Zojuist geboekt voor 149 euro.
Periode van januari tot zeker augustus. Zelf heb ik geboekt in Augustus
Bron SF

http://www.momondo.de/flightsearch/?Search=true&TripType=2&SegNo=2&SO0=CPH&SD0=PDL&SDP0=06-07-2016&SO1=PDL&SD1=CPH&SDP1=13-07-2016&AD=1&TK=BIZ&DO=false&NA=false&source=aff-wg&utm_source=webgains&utm_medium=affiliates(ppc)&utm_campaign=181273#Search=true&TripType=2&SegNo=2&SO0=CPH&SD0=PDL&SDP0=18-08-2016&SO1=PDL&SD1=CPH&SDP1=23-08-2016&AD=2&CA=8&TK=BIZ&DO=false&NA=false

Berichten

  • bodemvisser
    bodemvisser

    Reeds e-ticket aangekregen en stoelen gekozen op KLM :)

  • Darrow
    Darrow

    Zelfs mogelijk tot in november voor dezelfde prijs. Elke datum lijkt mogelijk!

  • Chrismeister
    Chrismeister
    Hoe ziet bussiness eruit op korte afstand?
  • Chris
    Chris

    business korte afstand is normale stoel met 1 ertussen vrij. niet bijzonder. wel leuke mijlen.
    maar ik zoek voor 4 personen op zelfde data. lijkt onmogelijk op de data dat ik wil.

  • vkpeter
    vkpeter

    Is het mogelijk om op de terugreis in AMS uit te stappen en niet door te reizen naar CPH?

  • Jelle
    Jelle

    meh SkyTeam

  • Emmy
    Emmy

    de beste deals zijn precies altijd skyteam. :smile:

    Ik pas dan altijd omdat het skyteam is. :expressionless: en ik op de vroegere travelmagic events geleerd heb deze aan de kant te schuiven :persevere:

    @ De mensen hier die vaak skyteam nemen en status hebben.
    Wat zijn de voordelen eigenlijk? Statusgewijs en en awardbooking enzo...?

  • bodemvisser
    bodemvisser

    Als je enkel handbagage bijhebt kun je afstappen in Amsterdam.Met bagage bij denk ik dat het afhangt van het grondpersoneel.

  • Chris
    Chris

    Als je wilt afstappen in amsterdam met baggage betaal je circa 150-250 euro ervoor. Heb ik reeds eens gevraagd op een NORMALE ticket omdat ik gewoon niet verder moest.

    @Emmy skyteam heeft zeker wel voordelen. Het ligt eraan wat je wilt natuurlijk :-)
    ik vlieg over algemeen voordelig business en het een corporate account voor betere prijzen dan de public prijs en krijg daar ook flying blue op. Het is wel handig platinum te zijn dan is het het leukst.

  • michelvst
    michelvst

    @Emmy hangt er vanaf wat je wil. Vlieg je 90% vanuit Brussel en wil je een airline status behalen of ervan gebruik maken, heeft het in de meeste gevallen weinig zin om actief Skyteam te gaan onderzoeken. Oneworld is ietsje interessanter maar met Brussel zitten we nu eenmaal in een serieuze Star Alliance-hub.

    Zie je een goeie deal die je voor een fractie van de gebruikelijke prijs naar een bestemming bent waar je wil zijn, dan maakt dat eigenlijk toch allemaal niet zo heel veel uit? Ondanks alles is in de meeste gevallen nog steeds de bestemming het doel van de reis, en niet het vliegen op zich. Hoewel het uiteraard de bedoeling is om dat vliegen ook zo comfortabel mogelijk te maken.

    Kan je de 2 combineren, ideaal! Kan het niet, dan moet je afwegen wat voor jou belangrijker is, een leuke deal scoren voor een reisje wat je graag wil maken, of het laten linksliggen omdat iemand je ooit eens heeft verteld dat de airline in kwestie niet zo "interessant" is om mee te vliegen?

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Met miles en status te verdienen kan je een goeie zaak doen.

    Maar het is zeer belangrijk dat je jezelf niets wijsmaakt.

    Een voorbeeld:

    • Als je elke trip 50 euro meer betaalt, om dan na 10 trips status te hebben, en "gratis" lounge of whatever te krijgen, nja...
    • Als je na veel reizen 60k miles opbouwt, en dan een "gratis" vlucht naar de VS mee kan boeken, waar je enkel de 400 euro fuel surcharges en taksen moet betalen, nja...

    Natuurlijk zijn er sweetspots. Maar vergeet nooit alles in perspectief te plaatsen.

  • Emmy
    Emmy

    @michelvst said:

    Kan je de 2 combineren, ideaal! Kan het niet, dan moet je afwegen wat voor jou belangrijker is, een leuke deal scoren voor een reisje wat je graag wil maken, of het laten linksliggen omdat iemand je ooit eens heeft verteld dat de airline in kwestie niet zo "interessant" is om mee te vliegen?"

    mijn verste ticket ooit wel geboekt bij Air France hoor, vanwege een goed tarief. :smile:

    ik heb het idee van airline status ondertussen een beetje opgeborgen. Ik zou me meer willen toespitsen op de '(error) fare van de dag' :wink: dus dan doet het er inderdaad niet meer toe en is KLM/Air France wel een goede optie.

    Trouwens handig ook met de treindiensten vanuit ZYR.

  • Darrow
    Darrow
    Begrijp ik het goed dat deze zowel op de KLM legs als de SATA legs (class I, Z) 250% mijlen verdient?
  • bodemvisser
    bodemvisser
    edited januari 2016

    Ondertussen heeft een Italiaan bovenvermelde reis gemaakt.
    Hieronder de link van zijn verslag.
    Voor deze reis krijg je 250 % mijlen bij KLM, dan mag ook wel voor 149 euro ;)
    http://www.aviazionecivile.it/

    De exacte link krijg ik er niet op, het staat op blz 2.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!