Nieuwe IHG Accelerate promo vanaf januari

245678

Berichten

  • Jelle
    Jelle

    Een reservatie die je al had gemaakt in december voor in januari telt deze mee of moet je ze hebben geboekt vanaf je je hebt ingeschreven voor de 2016 promo?

  • bhermans
    bhermans

    @Jelle said:
    Een reservatie die je al had gemaakt in december voor in januari telt deze mee of moet je ze hebben geboekt vanaf je je hebt ingeschreven voor de 2016 promo?

    Telt mee. Check ook de Terms bij elk offer.

  • claenen
    claenen
    @Chris zou je challenge toch nog eens beter bekijken. De helft haal je zeker niet met 4 nachten ;-) Je moet 4 verschillende brands, weekend stay, stay van 4 of meer nachten doen...
  • Glenn
    Glenn

    Mijn offers.
    1 stay in januari en een redeem geeft me 9000 ptn. Meer wordt het niet.

    Earn 55,200 total bonus points.

    Complete all of your Accelerate 2016 offers and earn 55,200 total bonus points.

    5,000 January Bonus Offer
    Stay once in January and get 5,000 bonus points. Terms

    3,000 Stay Once Get 3,000
    Thank you for choosing IHG. We'd like to see you again soon. Stay once and earn 3,000 bonus points. Terms

    15,000 Stay More, Earn More
    Get closer to the rewards you want when you stay 10 night(s) and earn 15,000 bonus points. Terms

    3,200 Travel with the IHG® App
    Book 2 stay(s) with the IHG® App and earn 3,200 bonus points. Terms

    4,000 A Bonus Weekend Stay
    Stay with us for the weekend and earn 4,000 bonus points. A Friday and Saturday or Saturday and Sunday night stay required. Terms

    2,000 Earn More, Faster
    Earn 2,000 bonus points when you book 1 bonus points Package stay(s) and get to your next reward faster. Terms

    900 Eat, Drink, and Earn
    Spend $80 on food or beverages at IHG hotels and earn 900 bonus points. Terms

    1,000 Earn When You Redeem
    You earned your points, now use them! Redeem your points for anything, from a digital download to a Reward Night, and you’ll earn 1,000 bonus points. Terms

    21,100 Your Achievement Bonus
    Complete 6 of the 7 offers above and earn (an additional) 21,100 bonus points (excluding the January Bonus Offer). Terms

  • wimbor
    wimbor

    Bij mij valt het wel mee precies. Beter dan vorige keer. Met 3 verblijven kan ik al een 50.000 punten verdienen. De 12.000 laatste als ik 8 nachten haal.

  • Chris
    Chris

    @claenen said:
    Chris zou je challenge toch nog eens beter bekijken. De helft haal je zeker niet met 4 nachten ;-) Je moet 4 verschillende brands, weekend stay, stay van 4 of meer nachten doen...

    niet brands, 4 buiten nederland. (4 landen). maar je hebt gelijk de stay van 4 nachten ff over hoofd gezien met de brands dat dat nie gaat. dat kan het weekend zijn. Dan moet ik er dus nog 3 (andere brands) bij doen. totaal dus 7 nachten :-)

    nog steeds niet slecht.....

  • Koja78
    Koja78

    5,000 January Bonus Offer
    Stay once in January and get 5,000 bonus points. Terms
    3,000 Stay Once Get 3,000
    Thank you for choosing IHG. We'd like to see you again soon. Stay once and earn 3,000 bonus points. Terms
    BOOK NOW
    13,500 Stay More, Earn More
    Get closer to the rewards you want when you stay 9 night(s) and earn 13,500 bonus points. Terms
    BOOK NOW
    4,000 A Bonus Weekend Stay
    Stay with us for the weekend and earn 4,000 bonus points. A Friday and Saturday or Saturday and Sunday night stay required. Terms
    BOOK NOW
    17,600 Globetrotter Bonus
    Earn 17,600 bonus points for staying at 3 IHG hotel(s) outside of your country of residence. You’ll earn for one hotel stay per country. Terms
    BOOK NOW
    5,000 Become an Ambassador Member
    Earn 5,000 points when you join our Ambassador programme. Terms
    JOIN NOW
    15,000 Your Achievement Bonus
    Complete 4 of the 5 offers above and earn (an additional) 15,000 bonus points (excluding the January Bonus Offer). Terms

    Skippen vrees ik.

  • Leo
    Leo
    edited december 2015

    @Emmy said:
    My Offers

    5,000 January Bonus Offer
    Stay once in January and get 5,000 bonus points.

    5,000 Stay Once Get 5,000
    Thank you for choosing IHG. We'd like to see you again soon. Stay once and earn 5,000 bonus points.

    18,000 Stay More, Earn More
    Get closer to the rewards you want when you stay 9 night(s) and earn 18,000 bonus points.

    4,000 A Bonus Weekend Stay
    Stay with us for the weekend and earn 4,000 bonus points. A Friday and Saturday or Saturday and Sunday night stay required.

    3,600 Stay for Less and Earn
    Earn 3,600 bonus points when you book 1 stay(s) using Points and Cash. We'll reward you with more bonus points when you use a combination of points and cash.

    4,000 Stay a Little Longer
    Earn 4,000 bonus points when you book a single stay of four or more consecutive nights.

    5,000 Renew Your Ambassador Membership
    Earn 5,000 points when you renew your Ambassador Membership.

    11,000 Your Achievement Bonus
    Complete 5 of the 6 offers above and earn (an additional) 11,000 bonus points (excluding the January Bonus Offer).

    Best tevreden, makkelijker dan de vorige. Weet welk niet of ik voor april aan 9 nachten kom maar we zien wel hoe ver we raken.

    "Renew you ambassador" is wel tof want dat moet ik toch nog doen.

    Let wel goed op Emmy, ik heb ook de Ambassador Renewal bonus... maar die punten krijg je alleen maar als je vanaf 1/1/16 verlengt (zie t&c). M.a.w. als je voor 1/1 verlengt is de challenge ongeldig en kan je dus ook de Achievement Bonus niet meer halen!

  • Leo
    Leo

    @Chris said:
    Morten r
    Ik zou die punten kopen en dan de minste wat mogelijk. en die stay met bonus point package niet doen.

    Maar misschien best afwachten tot de volgende 100% bonusactie bij aankoop van punten, in't slechtste geval kan je eind april nog aan volle prijs kopen. Ikzelf heb ook deze challenge, ga eens proberen of het geldig is met een Points & Cash reservering aan $70 per 10K punten... deze werkwijze staat in principe gelijk met een points purchase.

  • Leo
    Leo
    edited december 2015

    @Jelle said:
    Een reservatie die je al had gemaakt in december voor in januari telt deze mee of moet je ze hebben geboekt vanaf je je hebt ingeschreven voor de 2016 promo?

    Zoals Bart al aangaf is dit OK... voor betaalde overnachtingen. Indien je de Earn When You Redeem challenge hebt is dit NIET van toepassing. Daarvoor staat expliciet in de t&c dat de redemption en consumption van de nacht binnen de offer periode moeten vallen, dus ook te boeken vanaf 1/1/16 !

    Er staat tevens bij dat Earn & Redeem niet te combineren is met een andere offer, mogelijk wordt hiermee een andere challenge bedoelt. M.a.w. als je besluit om een reward night te nemen voor deze challenge telt deze niet mee voor het totaal aantal nachten van je Accelerate 2016 promo, algemene voorwaarden sluiten niet betaalde nachten trouwens ook uit.

  • bhermans
    bhermans

    @Leo said:
    Let wel goed op Emmy, ik heb ook de Ambassador Renewal bonus... maar die punten krijg je alleen maar als je vanaf 1/1/16 verlengt (zie t&c). M.a.w. als je voor 1/1 verlengt is de challenge ongeldig en kan je dus ook de Achievement Bonus niet meer halen!

    Hier ga ik dan toch eens goed over klagen! Ik heb mijn Amb status al verlengd, moeten ze maar rekening mee houden.

  • Leo
    Leo

    @bhermans said:

    Succes, ik duim voor je.

  • claenen
    claenen

    Achievement bonus is als je (x-1) van de x challenges afrondt. Dus 1tje niet doen, betekent nog steeds dat je de bonus kan krijgen.

  • Leo
    Leo

    @claenen said:
    Achievement bonus is als je (x-1) van de x challenges afrondt. Dus 1tje niet doen, betekent nog steeds dat je de bonus kan krijgen.

    Juist Christophe, ik heb het net even nagekeken. Ik dacht dat die -1 sloeg op de "excluding" January Bonus, maar blijkbaar heb ik 8 challenges in totaal, waarvan mijn Achievement bonus van toepassing is op 6 van de 7. Wordt het iets makkelijker om mijn Achievement bonus te halen, geldt waarschijnlijk voor iedereen.

  • Emmy
    Emmy

    @Leo said:

    Ik moet gelukkig nog verlengen. Ik heb al geprobeerd om te verlengen maar zit nog steeds met een doorverbindingsfout waardoor mijn verlenging niet lukt.

    Een geluk bij een ongeluk dus dat het niet werkte, nu wacht ik wel even tot januari om het nog eens te proberen :)

  • bhermans
    bhermans

    Dear Mr. Hermans,

    Warm greetings from the InterContinental Ambassador Service Center!

    We regret to inform you that your Ambassador status renewal was on 01 December 2015 which will not qualify for the Accelerate 2016 Promotion.

    Further, the Accelerate 2016 Promotion will start on 01 January 2016 to 30 April 2016.

    We hope this has assisted in clarifying your inquiry. Should you need further assistance, please feel free to contact us directly.

    Maar zo gemakkelijk geraken ze niet van mij af...

  • Emmy
    Emmy

    @bhermans hoe verloopt de hernieuwing? Per 12 maanden aansluitend op het moment dat je AMB vervalt? of 12 maanden vanaf het moment det je vernieuwd hebt?

    Ik bedoel dus: je hebt nu pas vernieuwd voor 2016. Als je nu eind april opnieuw renewed ben je dan al in orde voor 2017?

  • Chris
    Chris

    @bhermans said:
    Maar zo gemakkelijk geraken ze niet van mij af...

    LOL; standaard antwoord. Ik zou even de ambassador lijn bellen.

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    @Chris said:
    Morten
    Ik zou die punten kopen en dan de minste wat mogelijk. en die stay met bonus point package niet doen.

    Bwa, als je toevallig in New York passeert wel een aanrader toch? :-))

  • oldgrumpy
    oldgrumpy
    edited januari 2016

    Ik zie net dat in mijn account de accelerate promo van 2015 verlengd is tot 29 februari ???

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!