Brussel - Berlijn 0€

Chrismeister
Chrismeister
edited september 2015 in Deals Deals Deals

Hallo allemaal

Momenteel is er een promo bij ryanair voor vluchten van en naar Duitsland: -25%

Met jetcost.de kun je op opodo voor 0 euro boeken, je moet dan een Entropay nummer ingeven. Een Entropay account kan je gratis aanmaken op entropay.com. Er bestaan ook methodes om deze nummers te simuleren. (om de prijs te zien moet je tijdens de zoekbewerking op de opodobalk klikken)

/edit mod: Werkwijze Entropay iets genuanceerd.

Berichten

  • Callum
    Callum

    Hi Christmeister,

    Thanks voor de deal, kan hem helaas niet nabootsen? Specifieke data? Hoe kom je aan een vals entropay nummer?

    Thanks!

  • Chrismeister
    Chrismeister

    kijk op ryanair in november waar het tarief 7,49€. vul deze dagen in op jetcost.de. Wanneer je dan op jetcost.de zoekt klik je gedurende de zoekbewerking op het opodobalkje. Fake entropaynummer vul je gewoon veld in van het kaartnummer met random combinatie. Als het kader dan rood is wijzig je het laatste cijfer totdat het kader niet meer rood is.

    boeken kan nog te 3 oktober

  • Christophe
    Christophe

    Hoe lang moet die code zijn?

  • Chrismeister
    Chrismeister

    toen ik testte was het 16 cijfers dacht ik (gewoon veldje vullen, en ik was begonnen met 43 (dit kan miss ook van belang zijn))

  • Christophe
    Christophe

    Elke combinatie is foutief, ma bon 7.49 euro is ook een goede deal :-)

  • bhermans
    bhermans

    Christophe zei: 7.49 euro is ook een goede deal

    Niet als je hetzeflde voor €0 kan krijgen.

  • Christophe
    Christophe

    Tja, ik krijg er dan toch 7 airmiles voor en ik heb mijn pc niet tegen de muur gesmeten...;-)

  • Chrismeister
    Chrismeister
    edited september 2015

    Dit is een vb nummer: 4345343454353459
    wanneer je dan wilt betalen zal je een melding krijgen met prijs stijging en is kaart verandert naar visa, zet terug op entropay en klik nog eens op betalen, dan lukt het wel. Op de volgende pagina zal je zien dat er 0€ is betaald.
    voor cvc heb ik laatste 3 cijfers gebruikt

  • Christophe
    Christophe
    edited september 2015

    ok geboekt, thx voor de tip!
    Op de mail van Ryanair staat nu wel "paid by visa 29 euro". Ik neem aan dat dit de normale prijs was geweest?

  • michelvst
    michelvst

    @christophe Klopt, Ryanair krijgt de 29 euro (na aftrek van eventuele commissies maar da's een ander verhaal) van het OTA, in dit geval dus Opodo. Opodo geeft de korting hier, hoogstwaarschijnlijk in een commerciële overeenkomst met Bravofly.

  • michelvst
    michelvst

    Let wel: aangezien er hier geen echte betaling heeft plaatsgevonden is er eigenlijk geen wettelijk bindende overeenkomst. Hou hiermee rekening als je accommodatie en dergelijke wil gaan boeken zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Een annulatie van deze tickets blijft mogelijk, al is de kans eerder klein.

  • Christophe
    Christophe

    Dus best een hotel boeken dat ik nog kostenloos kan annuleren. Kan Ryanair de tickets nog annuleren als ik al online ingecheckt ben?

  • michelvst
    michelvst

    In theorie, ja. Maar Ryanair kan het in deze situatie geen fluit schelen aangezien zij hun geld (naar alle waarschijnlijkheid) gewoon krijgen. Als er een annulatie is zal dit eerder vanuit Opodo zijn. We hebben met Opodo al wel vaker "interessante" tarieven gezien, en die tickets zijn altijd mooi doorgegaan. Maar uit eigen ervaring kan ik alleen maar adviseren goed je tickets te checken online voor je vertrekt. :)

  • Jenss
    Jenss

    Hi allen, pas geleden heb ik via deze methode hele goedkope Easyjet en Ryanair tickets gekocht. Ik wou graag weten of iemand de tickets al een keer heeft gebruikt? Is alles goed gegaan, niet geweigerd om aan boord te gaan? Heeft ook iemand een idee waarom het zoveel goedkoper is? Betaalt Entropay het verschil om mensen aan de credit card te krijgen?

  • Christophe
    Christophe

    Ik ben onlangs naar Berlijn gevlogen op deze manier, geen problemen gehad.
    Het verslag:https://jumpseat.be/forum/discussion/100/hotel-review-park-inn-by-radisson-berlijn#latest

  • Jenss
    Jenss

    Oké bedankt, ik verwacht geen problemen maar dit is toch een beetje een opluchting! ;)

  • michelvst
    michelvst

    @Jenss ikzelf, en nog een aantal anderen hier hebben al een heel aantal van deze tickets gevlogen en eigenlijk nooit noemenswaardige problemen gehad.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!