Geen e-tickets

Chrismeister
Chrismeister

Ik heb gisteren een boeking gemaakt met de Iberia voucher van onlangs, ik heb daarbij booking confirmation gehad, maar geen e-tickets. Als ik kijk op checkmytrip, zie ik wel dat mijn 'e-tickets verwerkt' zijn.

Wat zijn de volgende stappen dat ik (niet) moet doen? Hoe geraak ik dus aan mijn e-tickets of is dat niet nodig om zekerheid te hebben en wacht ik tot ik boarding passes kan afdrukken?

Berichten

  • Chris
    Chris

    Kan je niet op iberia site inloggen en je boeking opvragen? en dan opnieuw etickets laten sturen naar jezelf?

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Ik zie dat niet staan, ik heb wel gelezen bij mijn boeking dat e-tickets verstuurd worden zodra mijn creditcard aangerekend is. En als ik nu check zie ik dat dit nog niet gebeurd is, echter is de charge 0 €

  • Chris
    Chris

    ja das wat dubbel want voor 0 gaan zie die niet aanrekenen natuurljik :-)

    ik zou ze gewoon anders ff bellen. die coupon is gewoon eerlijk. het is geen error!!! dus zie niet waarom je niet zou kunnen bellen.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    Bel Iberia gewoon. Hun site is zeer crappy. Het zou wel kunnen dat met deze coupons een manuele goedkeuring nodig is (na het eerdere creatieve gebruik).

    Enkele weken geleden tickets gekocht op de site (zonder coupon). Alleen mail ontvangen met purchase request. Nooit e-tickets gekregen. 4 weken later automatische mail van A1 dat de reservatie vervalt omdat er geen e-tickets werden uitgegeven. Lol.
  • fbruno
    fbruno

    PNR opvragen op checkmytrip en dan zou er als je op je naam klikt een ticketnummer moeten staan dat met 075- begint.
    Als dat er niet staat ben je niet geticketed.

    PNR openen bij Finnair kun je ook nog doen, dan zie je daar ook je E-ticketnummer bovenaan staan.

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Ik heb nu gechecked en overal, ook op iberia zie ik het ticketnummer staan.

    Dus gewoon nu gewoon wachten tot wanneer ik kan inchecken?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!