Florida met kleine kinderen

Antoine
Antoine

In november gaan we met de kinderen (2 en 5) voor 2 weken naar Florida.
Wie heeft er concrete tips voor leukea activeiten met de kids?

Berichten

  • Chris
    Chris

    Antoine, ook vanuit Oslo?

    Ik ga 16 october voor een week. Wij doen Miami, dan overnachting net voor de keys, dan op puntje keys, dan via everglades naar west kust voor een nacht en dan nog 2 nachten Miami. wat we gaan doen moet ik nog invullen :-0

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    ja heb net die deal gemist :-(
    was net bezig met de laatste details in te geven toen deal dead was.

    anyway.

    Hier vind je wel alle info die je nodig hebt denk ik:

    http://www.floridaforum.nl/

  • Christophe
    Christophe

    Waar precies in Florida ga je naartoe?

  • Antoine
    Antoine

    Wat ik wou doen : Miami (beach) , Key Largo, Key West, Everglades, Orlando (Disney World, Sea World)

    @Chris : Ik vlieg heen met Jetairfly (179 eur) en retour met Delta Miles

  • Chris
    Chris
    edited september 2015

    @antoine
    FYI (Orlando doen wij niet ivm korte tijd maar onderstaande is echt miami naar west sanibel Island en dan alles eronder. dan heb je alles daar wel gehad.

    Sat 17 October – Arrival Miami afternoon

    Sun 18 October – morning some Miami then 2 or 3 walks in everglades, alligator farm

    Mon 19 October – early morning of to the keys; do island by island which are nice

    Tue 20 October – more of the keys and then everglades again; fan boat?

    Wed 21 October – drive to Sanibel island, do some stuff on the way

    Thu 22 + 23 October – drive to Miami, see ft Meyers a bit something on the way

    Sat 24 October – Departure evening

    wij vliegen BA vanuit Oslo (circa 420 pp in business). top dealtje was dat en gelukkig gehonoreerd.

  • Christophe
    Christophe

    Als je naar de Everglades gaat met kinderen, bescherm ze dan zeker met een goede muggenspray. Zelfs in november zijn die krengen actief.

    Orlando is een paradijs voor kinderen. En op die leeftijd is er maar 1 adres en dat is Disney. Zoek wel online voor goede ticketdeals want Disney kent zijn dollars (hoe korter het verblijf hoe duurder). Magic Kingdom is voor kinderen het mooist, samen met Animal Kingdom. Seaworld heeft mooie shows en rides maar voor kinderen misschien wat minder. Het nieuwe Legoland is er ook nog voor de kleintjes. Ik heb je nog een prive bericht gestuurd met wat links.

  • Christophe
    Christophe
    edited september 2015

    Voor wie naar de keys gaat 2 goeie tips:

    moradabay cafe

    jetski tour key west

  • wimbor
    wimbor

    Ik heb voor de herfstvakantie een korte trip naar Florida geboekt. Aankomst op zondagnamiddag in Key West (BRU-CPH-ORD-EYW). Vertrek op zaterdag vanuit Miami (MIA-CPH-BRU). Het is dus een blitsbezoek.

    Ik heb al wat nuttige tips van @Antoine gekregen. Ik dacht om twee nachten in Key West door te brengen. Dan over de keys naar Everglades. Daar daguitstap en 's avonds doorrijden naar Miami, waar we dan de resterende nachten zouden spenderen. Dit om niet te veel hotelwissels te doen.

    Maar ik kan gerust nog wel wat info gebruiken:
    1) Tips voor onderweg?
    2) Toch een nacht in de buurt van de Everglades?
    3) Welk IHG-hotel is aan te raden in of rond Miami? Ik heb nog veel IHG-punten en ben AMB. We zijn geen uitgaanders, dus mag rustige buurt of strandhotel zijn.
    4) Tips voor vermijden resort fees of parking zijn welkom.
    5) CP op Key West krijgt precies niet echt goede reviews. Ik dacht eventueel een Hilton te nemen. Hopelijk met promo of combinatie met punten. The Reach ligt op het strand, maar precies duur. Is er een alternatief?

    Alvast bedankt!

    Wim

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!