Dubai

2

Berichten

  • Darrow
    Darrow
    Da's enkel voor mensen me een license wa ge nu zegt eh.. AFF'ers bvb mogen er ni springen, die moeten op de andere dropzone in de woestijn springen. Duosprong zal er wel gaan.
  • claenen
    claenen

    Ken de prijzen niet voor een tandemsprong maar 500 EUR is toch duur ze. Natuurlijk wel en prachtlocatie!

  • Darrow
    Darrow
    Tandem is normaal €250-€300 in Belgie en omstreken
  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    @Darrow said:
    Tandem is normaal €250-€300 in Belgie en omstreken

    Inderdaad, soms hebt ge sjans dat ze op groupon wat waardebonnen verkopen. (niet dat ik zo warm loop van wat er op groupon verkocht wordt)

  • SvenLuckermans
    SvenLuckermans

    @Gigi2m02 said:
    Das pas duur :dizzy:

    je kan wel tandem doen

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    @SvenLuckermans said:
    je kan wel tandem doen

    Weet ik wel :smile: Zag dat zinnetje gewoon staan op de site, is dus best wel kostelijk als je ooit alleen wil springen op die plaats :wink: Maar is wellicht wel op veel plaatsen zo, ben niet zo thuis in die sport.

  • RubenH
    RubenH

    @claenen said:
    Ken de prijzen niet voor een tandemsprong maar 500 EUR is toch duur ze. Natuurlijk wel en prachtlocatie!

    Een vriend heeft in Dubai een tandem gedaan, en was wel extreem enthousiast. Het was elke cent waard ( dixit hijzelf), en de foto's met het palmeiland etc zijn natuurlijk wel de max :).

  • Jeroen
    Jeroen

    Voor inspiratie kan je steeds naar dit filmpje kijken. Sinds ik dit gezien heb wil ik hier ook wel gaan skydiven...

  • Christophe
    Christophe

    Ik zou graag de 4for2 formule boeken van lub carlson, maar als je hierop klikt dan krijg je wel de volledige som aangerekend. Wordt dit dan achteraf afgetrokken van je factuur of moet je een speciale code ingeven?

  • claenen
    claenen
    @Christophe heb je de juiste rate gekozen? Je ziet in overzicht de normale prijs en iets meer naar rechts de prijs per nacht voor 4-4-2. Die moet je nemen. Het zijn 2 gratis nachten maar je ziet ze als 4 betaalde met lager tarief.
  • Christophe
    Christophe
    edited februari 2016

    Nee zie die tarieven niet, geldt het misschien niet bij elk hotel?
    Dan wordt het wel heel wat zoekwerk om die promoties te vinden.

    EDIT: ok dan gaan we gewoon naar dubai ipv abu dhabi, zij hebben wel een promo.

  • Jeroen
    Jeroen
    edited maart 2016

    Wij vertrekken volgende week naar Dubai en Bangkok. We zijn slechts anderhalve dag in Dubai zelf, dus had ik het hotel (Hilton Garden Inn Al Mina) gevraagd of ze misschien tips konden geven hoe we deze korte tijd toch zo best mogelijk kunnen invullen. Dit was het antwoord:

    Since you have only 1 and half days to spend, I would suggest the following:
    20/03:

    • Take our complimentary shuttle bus to Dubai Mall (the largest mall) at 11am.

    • Take the Dubai tour bus from there (hop on, hop off) so you can have an overview of the city. If you buy the ticket for 2 days, you can use on 21st as well.

      • Get back to Dubai Mall, visit the mall and aquarium. I would suggest to buy the tickets in advance for the Burj Khalifa to go up, around sunset (before 6pm). Once sunset has finished, you can go down and enjoy the Fountain show as of 6h30pm, every half and hour. There are some restaurants in Souk Al Bahar (Arabic or other cuisines) facing the Fountains as well

    21/03:

    • You can either choose to go to old part of Dubai (Dubai Creek, Souqs) which is about 15 minutes away by taxi

    • Or you can enjoy the Dubai Marina, The Walk, The Palm, Madinat Jumeirah Souk area, which is in the south of the city

    Another nice tourist attraction here is the Desert Safari, however, that takes half day (picking up the guests at 3pm, and only coming back after 9pm. So if you decide to go with that one, you would need to do it on 20th.

    As well, I can recommend helicopter tours, where you can see Dubai from sky (20 minutes tour).

    De desert safari hebben we in ieder geval al vastgelegd, ziet er geweldig uit en je krijgt echt waard voor je geld heb ik de indruk (195AED). En misschien moeten we toch die Big Bus Tour doen, he @kristof ;)

  • claenen
    claenen
    Bus Tour op wat te zien? Is duur en je ziet gewoon alles van buitenaf. Aquarium heb ik gedaan en was teleurstelling. Had nog AED over en wou ze opdoen, anders zou ik niet betalen.
    Hotel zegt om tour te doen voor overzicht. En dag erna alles met taxi te doen... Neem gewoon metro naar oude stad (souqs). Daarna naar Marina of Burj Al Arab. Dubai mall en Top of the Burj zeker doen (bestel nu al tickets!)
  • Jeroen
    Jeroen

    De Burj Khalifa is €50 als je om 18u wilt gaan? Dat vind ik precies veel te veel, die desert safari is evenveel. Ga ik toch voor passen denk ik. Wat is er op level 148 te zien eigenlijk?

  • claenen
    claenen
    edited maart 2016
    Level 148 is de luxe versie, niet doen. Je gaat best overdag en neemt dan 124ste verdiep (normal rate). Je mag er volgens mij zolang blijven als je wil. Dus als je 15:30 ofzo neemt kan je er blijven tot zonsondergang. Maar wrs zie je meer tijdens de dag. Ik neem normaal 10-10:30 ongeveer.
  • RSA12
    RSA12
    edited maart 2016

    Level 124 is inderdaad prima en nog te betalen! :)
    Ter info: als het Shanghai Tower observatory opent voor publiek, zal deze hoger zijn dan het Burj Khalifa observatory.

  • SvenLuckermans
    SvenLuckermans

    @claenen said:
    Level 148 is de luxe versie, niet doen. Je gaat best overdag en neemt dan 124ste verdiep (normal rate). Je mag er volgens mij zolang blijven als je wil. Dus als je 15:30 ofzo neemt kan je er blijven tot zonsondergang. Maar wrs zie je meer tijdens de dag. Ik neem normaal 10-10:30 ongeveer.

    Ik heb tijdens de dag & 's nachts gedaan, mijn voorkeur is wanneer het donker is

  • RubenH
    RubenH

    Wij hebben een overlay van 16 u in Dubai op 25 maart. Is de Burj echt de moeite, of zouden jullie prio geven aan andere dingen?

  • Jeroen
    Jeroen

    Ik vind het te duur.

    Kan de naam van het topic gewijzigd worden naar gewoon Dubai ofzo? :) oogt beter.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!