IHG 100% bonus tot 11 december

Jelle
Jelle
edited december 2015 in Hotel loyalty
Tagged:

Ideaal dus voor zij die op punten naar Japan willen :)

120.000 punten voor 600 euro!

Tagged:

Berichten

  • daruda
    daruda

    ow nice, dacht dat die afgelopen was in november?

    Heb momenteel 17k punten, als ik er 8k + 8k bijkoop ($108) kan ik toch met mijn punten ambassador status kopen (of niet van toepassing daarvoor?)

    De moeite of punten beter houden voor stays en ambassador met cash betalen?

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    edited december 2015
    Je kan gekochte punten gebruiken voor Amb.

    Ambassador kost 32k punten dacht ik, of 200 USD.

    Met deze promo kosten 32k punten 200 USD. Als ik het goed heb zijn punten het goedkoopst vanaf 11k + 11k. Je koopt dan eigenlijk 6000 punten "te veel", maar betaald slechts 29.5 USD meer.
  • Jelle
    Jelle

    @daruda said:
    ow nice, dacht dat die afgelopen was in november?

    Heb momenteel 17k punten, als ik er 8k + 8k bijkoop ($108) kan ik toch met mijn punten ambassador status kopen (of niet van toepassing daarvoor?)

    De moeite of punten beter houden voor stays en ambassador met cash betalen?

    Klopt, toen ook al. Sommigen hebben schrik voor een 'devaluation' of iets dergelijks.

    De ene super vrijgevige promo na de andere, op 2 maanden tijd. In andere landen wordt ook de kaart blijkbaar enorm gepromoot de laatste tijd, ...

  • daruda
    daruda

    @disillusionedTM said:
    Je kan gekochte punten gebruiken voor Amb.

    Ambassador kost 32k punten dacht ik, of 200 USD.

    Met deze promo kosten 32k punten 200 USD. Als ik het goed heb zijn punten het goedkoopst vanaf 11k + 11k. Je koopt dan eigenlijk 6000 punten "te veel", maar betaald slechts 29.5 USD meer.

    Bedankt! 11k+11k aangekocht en aanvraag voor ambassador ingediend :)

  • Christophe
    Christophe

    Is dit interessant om daarna om te boeken naar airmiles (plan geen IHG bezoeken meer) of is de kost dan te hoog per mile?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!