Non-Schengen Diamond Lounge BRU

CIV5C
CIV5C

Ik ben *AG en reisde gisteren op een *A carrier vanuit de B pier. Ik vloog in Y en er werd me de toegang ontzegd tot de lounge. Blijkbaar heeft Brussels Airport die lounge overgenomen en is dit de nieuwe policy. Enkele weken geleden kon ik er nog gewoon binnen als ik in Y reisde.

Iemand gelijkaardige ervaringen?

Berichten

  • flrvt
    flrvt

    Met *G krijg je toegang tot de lounges van de Star Alliance airlines, op voorwaarde dat je een boarding pass hebt met vertrek die dag op een Star Alliance airline.

    Je mag een extra gast meenemen, tegenwoordig controleren ze soms dat die extra persoon op dezelfde vlucht als jou zit.

    Wat betreft lounges die niet beheerd zijn door de airline zelf: als Brussels Airlines pax binnen mogen met Gold status, mag normaal eender welke Star Alliance Gold member binnen.

    Vroeger had je in de B pier de SN lounge "The Suite" maar die is precies weg?

    Ik zou eens informeren bij Brussels Airport naar de exacte reden van weigering. Het lijkt me vreemd dat er geen Star Gold lounge meer zou zijn op BRU - B pier...

  • Frosch
    Frosch

    Eveneens *G (LH HON) en probleemloos met SN Y ticket binnengekomen met gast paar dagen geleden.

  • daruda
    daruda

    Op twitter wordt ook melding gemaakt dat je als *A gold niet meer binnen kunt in de B pier.

    M&M status wel nog.

  • Frosch
    Frosch
    edited maart 2022

    Via *A Lounge Finder zie ik nu wel dat de Diamond Lounge een contract lounge is. Volgens mij enkel Croatia, SN en United...

    Ik vloog zelf met SN die dag.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!