Hilton status match

2

Berichten

  • Darrow
    Darrow

    @Stijn_A said:
    Bij Hilton Millenium BKK checkte ik de eerste keer in om 10u 's ochtends en kreeg ik al mijn kamer om 11u, executive floor met lounge access. Dat is inderdaad genieten. Ontbijt, hapjes, high tea, cocktail hour, ...
    De 2de keer checkte ik in om 21u 's avonds en was de executive floor al vol. Moest al 2x vragen om mijn ontbijt in de lounge te mogen nemen :(
    In Hilton Sukhumvit kreeg ik ook upgrade naar executive floor met bijhorende lounge access.

    Was telkens met gold status trouwens. Normaal moest ik na die drie stays gold krijgen tot in 2017, maar er is iets fout gelopen in Sukhumvit waardoor ik nog geen punten heb ontvangen.. en dus terug op blue staat. Grmbl!

    Kan je de status match niet doen? Heb ook de Gold challenge gedaan en overigens wel gekregen. Maar kon de Diamond match toch ook niet laten liggen

  • Chris
    Chris

    Gegarandeerde lounge is wel lekker idd......... ik lunch altijd vaak laat en "veel" en eet dan savonds vaak klein beetje in de lounge en ga dan niet meer ergens eten. Ik ga eens Hilton proberen binnenkort.

  • SvenLuckermans
    SvenLuckermans

    Heb m'n Hilton Gold account laten upgraden naar Diamond, door status match met SPG Platinum

  • Tim
    Tim

    Meer dan een week geleden aangevraagd, nog steeds geen antwoord.. Gisteren wel opeens een mail met 'welkom bij hhonors'.. en 'member since June 23 2012'... Nog maar eens gemaild dan maar..

  • Stijn_A
    Stijn_A
    Heb gisteren ook zo'n mail gehad.
  • Glenn
    Glenn

    Blijkbaar matchen ze Best Western Diamond ook naar HH Diamond.

  • William
    William

    Kan je meerdere malen Status Matchen. Maw, als ik niet Requalify voor 31 maart 2017 zou ik dan bij evt. toekomstige acties opnieuw kunnen Status Matchen.

  • claenen
    claenen
    Je kan maar 1x match doen. Bij Club Carlson zou het wel mogelijk zijn.
  • Emmy
    Emmy

    status aangevraagd via de speciale webpagina (2 verschillende aanvragen, voor 2 personen en twee accounts)

    op geen van beiden reactie gekregen en is toch al een week geleden. Ook geen bevestiging van de online aanvraag gekregen.

    Zou dit normaal zijn? Wat is de gemiddelde reactietijd?

    Anders stuur ik het nog eens door via mail.

  • Christophe
    Christophe

    Worden die status matches geregistreerd op naam, of kijken ze ook naar adres of credit card nummer? Andrs kan je bij een toekomstige status match je partner laten matchen en zou het systeem van 'one in a lifetime' omzeild worden.

  • wimbor
    wimbor

    Bij mijn vrouw verwerkt binnen de week. Van IHG Plat AMB naar Diamond.

  • RSA12
    RSA12

    Vandaag mijn HHonors pakketje ontvangen. Blijft toch een lachertje dat ze mijn Best Western status gematcht hebben naar Hilton Diamond :#

  • Jeroen
    Jeroen

    Nog nooit verbleven maar heb nu ook status match aangevraagd met mijn Platinum Ambassador. Zou dus Diamond moeten zijn. Indien het lukt zal het meer Hilton worden, ik ben benieuwd.

  • kristof
    kristof

    De meeste van mijn platinum statussen zijn ondertss gold geworden. Dus heb geprobeerd met GHA Platinum en Best Western Platinum. Ik was al HH silver door promocode paar jaar terug maar denk iet dat zoiets verschil maakt. Evnmin mijn verblijf bij hen in november voor 5 nachten.... Benieuwd wat ze me gaan geven. Keep you posted.

  • Emmy
    Emmy

    ik heb nog steeds geen enkele reactie gekregen.

    als ik 9 of 10/01 nog niets gehoord heb stuur ik het nog eens per mail hoor.

    Remember de status match is slechts tot 11/01.

  • claenen
    claenen
    Gisterenavond website ingevuld met screenshot van IHG Spire kaart. Net mail dat ik Diamond ben.
  • Bucketqueen
    Bucketqueen
    edited januari 2016

    Ik heb ook nooit een mail terug gekregen maar heb mij na 3 dagen gewoon eens ingelogd op de site van Hilton en daar stond tot mijn grote vrolijkheid 'Diamond' :-)

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    Wat is vervaldatum van status, van diegenen die pas in 2016 zijn gematched?
  • claenen
    claenen
    Maart 2017
Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!