Corona Impact

Koja78
Koja78

Hoe zit het met iedereen zijn covid blootstelling? En wat doen jullie van mitigation actions?

Wij hebben eind april een Noorwegen trip waar we aan beginnen twijfelen.. maar dat wordt full loss behalve als de airlines zelf vluchten gaan annuleren. Kinderen gingen bij de grootouders blijven.. tjah....

Voor deze zomer stop ik voorlopig de boekingen of boek enkel hotels met annulatie mogelijk. (duurder) Voorlopig wel een blootstelling van 3.5 K aan vluchten en hotels.

Verder hoop ik dat iedereen hier en hun dierbaren gezond mag blijven!

Berichten

  • Koja78
    Koja78

    btw het enige artikel over covid 19 die je vandaag moet lezen :

    https://medium.com/@tomaspueyo/coronavirus-act-today-or-people-will-die-f4d3d9cd99ca

  • mgo72
    mgo72

    Onze BOG-flash sale is niet nmogenlojk geworden wegens de quarantaine.

    Mijn vluchten voor 4 medewerkers voor het EK2020, lijken me prullenbak tickets. Alle hotels zijn wel annuleeerbaar geboekt.

  • Koja78
    Koja78

    Wel.... ik had nu niet verwacht dat het ZO hard ging gaan.

  • mgo72
    mgo72

    Helaas is democratie niet goed voor zo'n zaken.


    De oplossing is idd Chinese quarantaine voor een lange tijd.

  • Christophe
    Christophe

    Hong kong in april kan ik op m'n buik schrijven. Parijs beleefd net voor/tijdens de lockdown. Hoop nog een paar boekingen zonder restitutie te recupereren (hotels.com betaalt alles terug). Miles & More zegt dat ik moet wachten tot 5 dagen voor vertrek.

    Momenteel boek ik even niks meer. Een collega van me ligt in coma (corona) en schoonbroer en mijn schoonbroer en z'n ouders zijn besmet. Bezoekers op mijn blog zijn er nog amper en draai lange shiften aan de grenscontrole. Kutvirus.

  • mgo72
    mgo72
    edited maart 2020

    Sterkte!!!

    Hier ook zware economische gevolgen op mijn voetbalsites.


    Gelukkig geen zieken. Das toch belangrijkste.

  • Chris
    Chris

    Sterkte iedereen! en veel gezondheid.

    Hier ook epic trip Singapore/Auckland/Samoa/Fiji/Tuvalu in de prullenbak. Van de circa vooruitbetaalde 4500 euro er circa 4200 terug gehad plus Samoa Airways een voucher van 150 euro. Kortom, eigenlijk goed vanaf gekomen. Ik mocht niet gaan ivm bezoek noord italie voor zaken (was maar 1 dag vanuit Munchen gereden, enige contact zaken partner niet eens italiaan, en hotel receptie op 3 meter afstand m'n creditcard gegooid zo ongeveer). Niet ziek geworden maar daarom mocht ik niet.

    Heb staan:

    22 april: croatie met Austrian uit AMS. echter lees ik net dat die t/m 19de nu alles al annuleren. Ik wacht wel af. Laat airline annuleren sowieso. En als ik voucher kan gebruiken is dat prima.

    6 Juli, de Saudia deal uit Athene naar Sri Lanka en Maldives. Cross my fingers. Saudia doet niet moeilijk met annuleren. Die bulken toch van geld daar. Hotels allemaal te annuleren en meeste nog niet geboekt.

    6 Augustus USA en Caribbean. Caribbean nog niks vast liggen. USA, tja afwachten grootste probleem is ik moet VISUM aanvragen nu (ivm Noord Korea bezoek GEEN ESTA meer) en consulaten zijn ook dicht. En als open mogelijk lange wachttijden. dus...of dat doorgaat.

  • Koja78
    Koja78

    Begin maart is onze ESTA nog goed gekeurd blijkbaar. Ik zie net dat esta voor kids maar 1 jaar geldig is tov volwassenen.

    De 3.5 K zal afhangen van United en TUI.

    @Christophe Ik hoop dat uw collega volledig hersteld!

    En voor de rest.. blijf gezond en hou het veilig!

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!