Brussels Airlines - handbagage inchecken

michelvst
michelvst

Brussels Airlines spoort zijn pax tegenwoordig actief aan om handbagage in te checken aan de desk. Iemand al ervaring mee?

En hoe checkt men aan de gate dan of je effectief slechts met 1 stuk handbagage op stap bent? Lijkt mij op het eerste zicht niet te controleren....

Berichten

  • Ulker32
    Ulker32

    Had dit gehad toen ik JFK/ZRH/BRU vloog op het gedeelte ZRH/BRU dat door SN werd uitgevoerd.

    Had een mail gekregen dat ik kosteloos mijn handbagage kon inchecken als ruimbagage. Ben tot de checkin gegaan om dat ook te doen. Was naderhand de goede beslissing aangezien de overhead bins echt wel overvol waren. Bespaart je de stress om nog een lege overhead bin te zoeken als je zoals mij altijd op het einde pas het vliegtuig opstapt.

  • Airbuske
    Airbuske

    ZRHBRU is normaal door LX uitgevoerd dus ik veronderstel dat LX dit ook doet? Ik heb onlangs BRUMUCICN gevlogen in C en daar wordt er zelf aangeboden om handbagage in te checken.

    Bij SN ga je gewoon naar check-in en vraag je of je de handbagage gratis kunt inchecken. Dit wordt dan zonder problemen gratis ingecheckt. Normaal krijgen de passagiers een dag op voorhand een mail waarin staat dat handbagage gratis kan ingecheckt worden.

    Aan de gate kunnen we onmogelijk alles checken maar zijn er quotas, na deze quotas worden de handbagages ingecheckt.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!