Airplus Miles & More MasterCard stopgezet.

greuntesop
greuntesop

Ik heb een paar dagen geleden nogal een droge mededeling gekregen van Airplus dat ze mijn mastercard gaan stopzetten in januari. Ik heb voor meer uitleg gevraagd, maar ik krijg een wat standaard antwoord dat het in overeenstemmig is met de T&C en dat Airplus beslist heeft om een aantal kaarten stop te zetten...

Zijn er nog andere slachtoffers? :-) Of weet er iemand hier meer over?

Berichten

  • Klingsor
    Klingsor

    Neen, maar ik heb ze recent zelf stopgezet.

    Deze kaart is me te duur voor wat je maar krijgt, zeker ook aan (wel erg) weinig miles.

    Overweeg de logische alternatieven, bij ons AmEx M&M of MC FB dus.

  • greuntesop
    greuntesop

    Ik kreeg er erg veel miles door, mss dat ze het daarom hebben geannulleerd...

  • mgo72
    mgo72

    Hello,


    Ik heb hetzelfde voor. Had ook over de 5000 euro per maand. Jij?


    Ik heb gelukkig al tijdje Amerikaanse kaarten. Net nog de Amex Hilton Aspire geapproved gekregen. Heb geen sociaal Amerikaans nummer maar al wel paar jaar Bank of America klant. Hebben dan toch ergens historiek gezien.

  • greuntesop
    greuntesop

    Ja, kreeg zowat tussen de 1000-4000 punten per maand.

  • Klingsor
    Klingsor

    Met die uitgaven neem je toch een andere kaart, AmEx bv., brengt nog eens zoveel mijlen meer op...

    Voor de meerkost lijkt me dat dan zeker wel de moeite, toch?

  • mgo72
    mgo72

    Die amex is zelfde bedrijf, dus kans bestaat dat we daar ook niet welkom zijn.

    Duidelijk dat de big spenders getargeted zijn.

  • greuntesop
    greuntesop

    Ik denk niet dat amex van hetzelfde is? In elk geval, de uitgave die ik door de MasterCard joeg, kan niet door de Amex dus ik verlies een hoop punten.

  • mgo72
    mgo72

    Kan je niet deze weg?


    Amex --) revolut --) uitgave

  • bhermans
    bhermans

    Ik heb een paar dagen geleden dezelfde melding ontvangen.

    Normaal zit ik elke maand aan max 5000 euro, maar ben er in oktober overgegaan.


    @mgo72 Amex kan je niet aan Revolut koppelen

  • greuntesop
    greuntesop

    Ah het R woord is gevallen. Het lijkt erop dat iedereen die Revolut gebruikte een target is.

  • Tim
    Tim

    Ik zou eerder zeggen 'misbruikt'.

  • mgo72
    mgo72

    Definieer eens misbruikt?

    Als ik mijn studentenhuizen-waarborgen terugbetaal doe ik dat op een revolut rekening. Internationale studenten hebben deze op mijn advies geopend.

    Dus dan fund ik dat idd met een creditcard. Lijkt me niet echt abuse.

  • mgo72
    mgo72

    Maar wel nog eerst een 90 euro aanrekenen in November als "jaar"-bijdrage

  • mgo72
    mgo72

    Mijn laatste herlading van Revolut met deze kaart, bracht geen miles meer op.

  • mgo72
    mgo72

    Mijn laatste herlading van Revolut met deze kaart, bracht geen miles meer op.

  • mgo72
    mgo72

    Denk dat ze nu voor iedereen geschrapt hebben.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!