Beschikbaarheid voor weekend tarief ambassador

Gert
Gert

Zou Ambassador willen worden en weekend voucher gebruiken in Bali.

als ik nu zoek op bali in april of mei krijg ik geen beschikbaarheid.

Kan je dit enkel zien als je al ambassador bent ?

Als er geen beschikbaarheid is, heeft het minder zin om Ambassador te worden.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Berichten

  • kristof
    kristof

    Misschien moet je jezelf eveneens de vraag stellen of het wel de moeite is om enkel naar IHG te kijken wanneer je naar Bali gaat, aangezien de betere hotels daar relatief goedkoop zijn.

    Ik weet natuurlijk niet wat je huidige status is en of er een specifieke reden is waarom je hiernaar kijkt, maar indien je geen echte reden hebt zou ik zeker ook eens naar de rest kijken.

  • Glenn
    Glenn

    Ik vind wel degelijk beschikbaarheid. Zorg er voor dat je van vrjidag tem zondag zoekt (vb. 10 tem 12 april).

  • Gert
    Gert

    Via normale weg is er beschikbaarheid.

    Maar ik had gezocht via Ambassador link en daar kon ik niks vinden.

    Omdat bij de voorwaarde van de voucher stond, dat je ambassador weekend tarief dient te nemen.

    Zal misschien enkel te zien zijn als je ambassador bent.

  • Glenn
    Glenn
    edited oktober 2019

    Ik ben Ambassador en heb het wel degelijk over beschikbaarheid met Ambassador certificaat. Heb eigenlijk nog nooit gezien dat het certificaat niet gebruikt kan worden (tenzij alle kamers uiteraard uitverkocht zijn).


  • Gert
    Gert

    Thx voor de info

    Nu ben ik zeker dat ik deze kan boeken.

    Ga dan Ambassador aanschaffen.


    Nog 1 vraagje @Glenn : kan die kamer van 199 genomen worden of dien ik die van 239 dollar te nemen?


    Alvast bedankt

  • Gert
    Gert

    @kristof : ben momenteel punten aan het sparen bij IHG en in de toekomst meer reizen maken met IHG. Als ik dan af en toe een Intercontinental kan meepakken is ambassador mooi meegenomen.

    Vanaf 2 de jaar ook iets goedkoper

  • Glenn
    Glenn

    Nee, die 199 is de Advance Purchase rate.

    De Ambassador rate komt overeen met de Standard Best Flexible rate.

  • MichelK
    MichelK

    Ik heb begin dit jaar nog een fysieke voucher gebruikt maar zie nu dit in mijn account. Staat dat er altijd of kan ik nog effectief deze gebruiken?


  • mgo72
    mgo72

    Je kan deze gebruiken. De overgang van fysiek naar virtueel gaf mij ook een 2de voucher :-)


    Eens deze gebruikt is, dan is deze grijs in je account

  • Chris
    Chris

    Ik heb nog een gratis IHG nacht (Royal amb nacht) en een weekend voucher (AMB voucher)

    als ik voor iemand kan boeken (je krijgt dan wel geen punten maar kan genieten van de voordelen). denk namelijk NIET dat ik ze gebruik nog. (99% zeker wel). email chris@christravelblog.com me dan even (ben niet zo vaak op forum helaas).


    je moet de kamer wel betalen :-) en je krijgt dan geen puntjes (die heb ik dan). In 2019 zal het nog Royal status zijn dan.

  • deesistim
    deesistim

    Ik heb ook nog een papieren 1 night free Ambassador voucher die vervalt deze maand. Iemand interesse?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!