American Express referral miles niet ontvangen

Charlesvv
Charlesvv

Hallo!

Onlangs vroeg ik een Brussels Airlines American Express Premium kaart aan met behulp van een referral.

Bij de applicatie gebruikte ik het emailadres waarop ik de referral email ontvangen heb.

Ik deed mijn eerste aankoop en ontving reeds 6000 bonusmijlen. Er werd mij gezegd dat ik daarbovenop 6000 mijlen krijgen door de referral maar ik heb deze (nog) niet ontvangen. Heeft iemand een idee wanneer ik die zal krijgen?

En hoe kan ik zelf een referral verzenden? Ik vind niets terug in de applicatie of op de website van American Express.

Alvast bedankt!

Berichten

  • kristof
    kristof

    Welkom in de wondere wereld van de frustratie met die mannen. Heb gelijkaardige problemen met hen en het is een missie om hen aan de lijn te krijgen en als je al iemand ad lijn krijgt weten ze meestal niet waarover je het hebt.

    Ik zou je aanraden om hen te bellen en te vragen om je de link te sturen naar de referral page. Bel dan naar een vriend in Keulen en ik kan je garanderen dat je op de achtergrond het zal horen donderen.

    Alle gekheid op een stokje, het is een soep bij de kaart provider.

  • Tim
    Tim

    De referral mijlen komen normaal gezien een maand later, de maand na betaling van de eerste afrekening.


    Wat betreft het referral formulier: momenteel werkt dit niet voor nieuwe kaarthouders. American Express heeft ons wel bevestigd dat er binnenkort een nieuw referralsysteem komt, dat ook zou moeten werken voor nieuwe kaarthouders.

  • kristof
    kristof

    Die info heeft Amex mij ook gegeven, maar ondertussen loop je wel al de referral bonus miles mis als je iemand aanbrengt.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!