*A lounge in AMS

doddel
doddel

vlieg dinsdag met AC vanuit AMS

ik heb volgens mij de optie tussen de Schengen *A lounge, maar dan moet ik erna door paspoort controle, of een third party lounge in de non-Schengen zone.

Iemand ervaring met beide lounges, en hoe gemakkelijk het is om met een non-Schengen boarding pass naar de *A lounge te gaan?

Berichten

  • Chris
    Chris

    meestal houden ze je tegen met non-schengen pass. het kan wel als je goed verhaal hebt. maar hebben ze leiver niet.

    de 3rd party lounge is niet slechter hoor in non-schengen

    de *A schengen is laten we zeggen modern, maar simpel

  • ExtraMile
    ExtraMile

    I doe het heel vaak in de omgekeerde richting in Zurich. Ik heb daar vaak een langere tussenstop en ik ga steevast naar de *A Senator lounge aan de E gates (non-shengen) terwijl ik enkel een een boarding pas voor een Europese shengen bestemming heb. Ze kijken enkel paspoort na, vragen niet echt naar boarding pas.

    Hier in Brussel kan het ook hoor, je kan normaal gewoon naar de B terminal gaan als je daar bv. wil gaan shoppen, zelfs als je enkel een A terminal (shengen) boaring pass hebt. Gewoon paspoort laten zien

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!