Brussels Airlines: Geen kranten meer? (persgroep)

ExtraMile
ExtraMile

Ter info:

Blijkbaar zijn er geen kranten meer van de persgroep te krijgen in de lounge, noch aan boord (b.flex/business).

Vervelend :(. Op een tablet lezen is minder aangenaam naam mijn mening

Berichten

  • deesistim
    deesistim

    Cutting costs?

    Op acht maanden tijd wekelijks heen en weer naar Londen zag ik de 'service' zo aftakelen.

  • unusualtravelblog
    unusualtravelblog

    Ben benieuwd wat ze gaan doen met "The Loft By Brussels Airlines" als het ineens Eurowings is geworden ;)

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Zelfs niet digitaal meer :(. Ik zou durven denken dat ze dit 'gratis' kregen van de Persgroep maar misschien die deal afgelopen en nu er betaald moet worden ze liever geen kosten maken.

    Het 'premium' is er stillaan af bij Brussels Airlines. Heel jammer.


  • unusualtravelblog
    unusualtravelblog

    Zijn er dan nog Belgisch-Nederlandse kranten ter beschikking? GVA/De Standaard? Of echt niets meer?

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Enkel De Tijd aangeboden gekregen aan boord (ligt ook nog in de Loft)

  • unusualtravelblog
    unusualtravelblog

    HLN en De Morgen zijn weer terug in The Loft 😎

  • ExtraMile
    ExtraMile

    thanks voor de update, ben er zondag, kan dan direct de dikke weekend versie nemen ;-)

  • doddel
    doddel

    krantenaanbod is idd niet gewijzigd (en de 'nieuwe' douches in the Loft zijn schitterend)

    maar: WAAR IS DE CHOCOMOUSSE GEBLEVEN 🤬

  • ExtraMile
    ExtraMile

    het is weer voorbij met kranten in Flex & Fast en zelfs in Business. Ook snacks / drank wordt niet meer complimentair aangeboden in Flex & Fast! Daar schrok ik wel even van. Had al hele tijd met Swiss gevlogen, nu terug wat Brussels Airlines, maar man, die zetten er precies stevig het mes in. Zelfs geen chocolaatje. En dat voor veel te dure flex tickets. Had ook gehoord dat je zelfs voor de Loft moet betalen als je geen status hebt en in Flex vliegt.

    Ik heb er nergens iets over gelezen dat dit ging gebeuren ...

    De extra smile is ver te zoeken

  • mgo72
    mgo72

    Ik snap minder en minder van die oude maatschappijen.

    Kopiëren het service model van Ryanair maar hanteren duurdere prijzen. Waarom zou je op den duur met hen blijven vliegen? Voorlopig enkel en alleen maar omdat het schaap-gehalte op de Ryanair vluchten zo ontzettend op mijn zenuwen werkt.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!