Los Angeles

bhermans
bhermans

Ik ben binnekort een klein weekje in LA.
First time, dus tips wat betreft things to see/do en beste locaties om te overnachten zijn welkom.

Ik had een nachtje of twee in de buurt van Venice Beach in gedachte en dan nog een paar nachten in de buurt van Hollywood.
Is downtown de moeite?

Berichten

  • Darrow
    Darrow
    edited februari 2019

    IC LA Downtown gedaan. Super hotel. Lobby op de topfloor met panoramisch uitzicht (hoogste gebouw ten westen van Chicago) .. maar downtown.. nee niks te zien en veel te ver weg van de stranden en Hollywood. Ik zou volgende keer ergens rond Venice of Hollywood kiezen.

  • kristof
    kristof

    W Hollywood vond ik super hotel. Vriendelijk personeel, gelegen op de walk of Fame, en met een super rooftop terrace met zicht over downtown LA.

    Venice beach zeker de moeite, maar als je echt voor strand gaat dan is Malibu of Santa Monica beter imho.

    Griffith observatory ook wel plezant en mooi uitzicht.

    LA is een stad waar je moet rondrijden. Wijken zoals Beverly Hills, Hollywood Hills,...allemaal wel ne keer tof om te zien. Pretparken zijn ook in alle geuren en kleuren aanwezig als dat je ding is.

    The Proud Bird naast LAX airport is ook wel plezant als je paar uur wil geilen op vliegtuigen :)

    Dagje nationaal park kan ook. Joshua Tree of zelfs Squoia NP zijn mogelijk.

  • Koja78
    Koja78

    Deze heb ik jammer genoeg niet kunnen doen : https://www.pacificbattleship.com/

  • bhermans
    bhermans

    Zijn de studio tours de moeite (Warner Bros, Paramount, Universal), of zijn dat eerder tourist traps?
    Zijn niet goedkoop alleszins...

  • kristof
    kristof

    kheb die altijd overgeslagen omdat het zijn geld niet altijd waard is (volgens familie die ter plaatse woont)

  • Christophe
    Christophe

    Ik ga begin april. Ga de vip tour boeken in universal. En wat rondcruisen langs de highlights. Geen hotel dit keer maar 2 spotgoedkope maar mooie air bnb's in de hollywood en anaheim hills.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!