BRU - CUN 331€

MichelK
MichelK

Volg al een tijdje de prijzen voor vlucht naar Mexico en zat steeds rond 600€

Vandaag geboekt voor 331€ met Delta In maart.

Berichten

  • kristof
    kristof

    Cancun.....hope you like a good party :p

  • Koja78
    Koja78

    Welke periode?

  • MichelK
    MichelK

    Had je bericht niet gezien. Heb zelf geboekt van 9 tot 29 maart maar de prijzen zijn nu weer behoorlijk gestegen.

  • kristof
    kristof

    @MichelK said:
    Had je bericht niet gezien. Heb zelf geboekt van 9 tot 29 maart maar de prijzen zijn nu weer behoorlijk gestegen.

    Ik hoop dat je meer gaat doen dan enkel 3 weken CUN, want anders is de kans groot dat je gaat terug komen met een nier cirrose ;)

  • MichelK
    MichelK

    Had je bericht niet gezien. Heb zelf geboekt van 9 tot 29 maart maar de prijzen zijn nu weer behoorlijk gestegen. > @kristof said:

    @MichelK said:
    Had je bericht niet gezien. Heb zelf geboekt van 9 tot 29 maart maar de prijzen zijn nu weer behoorlijk gestegen.

    Ik hoop dat je meer gaat doen dan enkel 3 weken CUN, want anders is de kans groot dat je gaat terug komen met een nier cirrose ;)

    Haha, precies ervaring mee? ?

    Vliegen op Cun maar bedoeling is wel om rond te trekken. Nog niets gepland maar bekijk Isla Mujeres, Tulum, Oaxaca, Escondido, Mex city.

    Of heb je tips?

  • kristof
    kristof

    Klinkt allemaal goed. Isla Mujeres is leuk om te duiken als dat je ding is. Chitzen Itza zeker ook niet vergeten.

  • Koja78
    Koja78

    Toen ik in Mexico was.. was de veiligheidssituatie nog compleet anders. Toen was het goed te doen een auto te huren en rond te rijden. (okay wel goeie kaart kopen) Zo kom je ook vroeger op sites aan.. en passeer je ook de minder bezochte sites.

    Uxmal vroeg in de ochtend doen en wat kleinere dingen er rond meepakken zoals Kabah. Edzna vond ik ook de moeite vooral omdat we naast één Mexicaans gezin de enige aanwezigen waren.

    Palenque.. een beetje verder .. maar aangezien je Oaxaca vermeld, mag toch ook zeker niet ontbreken.

    Tulum deed ik zelf nog niet. Cancun vond ik extreem duur als je aan komt rijden van de andere delen van het land. Waar ik toen niet geraakte maar graag nog wil doen is Calakmul.

    Verder.. iets stom.. maar tip van iemand die er jarenlang woonde.. als je op de kleine monument trapjes nog kan en mag... schuin lopen... dat maakt het allemaal veel vlotter.

    Rond Mexico city mag natuurlijk Teotihuacan niet ontbreken en Popocatépetl. Je kan eventueel nog langs Cholula passeren.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!