Hyatt status match

Katrien
Katrien
edited november 2015 in Hotel loyalty
Tagged:

Heeft iemand al antwoord gekregen van HyattConcierge op twitter ivm de status match die ze aanbieden?

Tagged:

Berichten

  • Chris
    Chris

    Nee..... wel reeds verzonden.

  • flrvt
    flrvt

    Ik heb mijn DM gisteren ook verzonden.

    Voor zij die nu pas wakker worden: Hyatt deelt via twitter status matches aan. Als je status hebt bij een andere keten kan je deze doorgeven (screenshot van account statement) en zullen ze deze matchen met een geldigheid tot ergens in 2017. Zeker doen dus als je kan.

  • claenen
    claenen
    Ook nog steeds niets gekregen. Wel geen DM gestuurd. Gewoon getweet.
  • gschnieders
    gschnieders

    Iemand de originele tweet? Kan het bos niet door de bomen zien (door alle replies).

  • Chris
    Chris

    Op twitter kreeg ik antwoord op de DM dat ze druk zijn en dat alleen SPG Platinum naar Hyatt Diamond matched. Alle andere lagere status incl IHG Spire (!!) naar Hyatt Platinum.
    Iemand reeds gematched?
    en: is er nog een match mogelijk naar SPG Platinum?

  • Antoine
    Antoine
    Ik heb net DM gestuurd voor match met Club Carlson Concierge. Ben benieuwd
  • Antoine
    Antoine

    @Antoine said:
    Ik heb net DM gestuurd voor match met Club Carlson Concierge. Ben benieuwd

    Geweigerd. Matchen niet met Club Carlson Concierge

  • Emmy
    Emmy

    ik had mijn 'hilton gold' en 'ihg platinum' voorgesteld.

    In de reactie van hyatt krijg ik 'hhonors gold' voor 'hyatt platinum'.

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Hoe goedkoop kan je bij een Hyatt eigenlijk overnachten? Mij lijkt dat die toch altijd wat geld kosten

  • Katrien
    Katrien

    Blijkbaar matchen ze enkel nog SPG Platinum met Hyatt Diamond (volgens de mail die ik ontving). De rest met Hyatt Platinum. En dan behoud je Platinum indien 5 stays per calendar year.

  • gschnieders
    gschnieders

    Net mail gestuurd afwachten dan maar :)

  • claenen
    claenen
    edited november 2015
    @Stijn_A in de zomer kan je in Hyatt Grand Capital Abu Dhabi verblijven voor zo'n 60-70 EUR. Tijdens een 50% tegen een 35-80 EUR in een Hyatt in India. Niet bij de deur maar handig als je er bent en status hebt :)
  • Emmy
    Emmy

    @Katrien said:
    En dan behoud je Platinum indien 5 stays per calendar year.>

    5 stays slechts voor behouden van status? is dat altijd zo?

    Niettegenstaande hyatt properties niet altijd goedkoop te vinden zijn natuurlijk.

  • XMAN
    XMAN

    IHG platinium => Hyatt platinum confirmed (voldoende factuurtjes scannen en meesturen is de boodschap?)

  • Emmy
    Emmy

    ik heb gewoon een screenshot genomen van de recent stays balk in mijn ihg account

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!