Voor zij die nu pas wakker worden: Hyatt deelt via twitter status matches aan. Als je status hebt bij een andere keten kan je deze doorgeven (screenshot van account statement) en zullen ze deze matchen met een geldigheid tot ergens in 2017. Zeker doen dus als je kan.
Op twitter kreeg ik antwoord op de DM dat ze druk zijn en dat alleen SPG Platinum naar Hyatt Diamond matched. Alle andere lagere status incl IHG Spire (!!) naar Hyatt Platinum.
Iemand reeds gematched?
en: is er nog een match mogelijk naar SPG Platinum?
Blijkbaar matchen ze enkel nog SPG Platinum met Hyatt Diamond (volgens de mail die ik ontving). De rest met Hyatt Platinum. En dan behoud je Platinum indien 5 stays per calendar year.
@Stijn_A in de zomer kan je in Hyatt Grand Capital Abu Dhabi verblijven voor zo'n 60-70 EUR. Tijdens een 50% tegen een 35-80 EUR in een Hyatt in India. Niet bij de deur maar handig als je er bent en status hebt
Ik heb mijn DM gisteren ook verzonden.
Voor zij die nu pas wakker worden: Hyatt deelt via twitter status matches aan. Als je status hebt bij een andere keten kan je deze doorgeven (screenshot van account statement) en zullen ze deze matchen met een geldigheid tot ergens in 2017. Zeker doen dus als je kan.
Iemand de originele tweet? Kan het bos niet door de bomen zien (door alle replies).
@gschnieders
Op twitter kreeg ik antwoord op de DM dat ze druk zijn en dat alleen SPG Platinum naar Hyatt Diamond matched. Alle andere lagere status incl IHG Spire (!!) naar Hyatt Platinum.
Iemand reeds gematched?
en: is er nog een match mogelijk naar SPG Platinum?
Geweigerd. Matchen niet met Club Carlson Concierge
ik had mijn 'hilton gold' en 'ihg platinum' voorgesteld.
In de reactie van hyatt krijg ik 'hhonors gold' voor 'hyatt platinum'.
Hoe goedkoop kan je bij een Hyatt eigenlijk overnachten? Mij lijkt dat die toch altijd wat geld kosten
Blijkbaar matchen ze enkel nog SPG Platinum met Hyatt Diamond (volgens de mail die ik ontving). De rest met Hyatt Platinum. En dan behoud je Platinum indien 5 stays per calendar year.
Net mail gestuurd afwachten dan maar
5 stays slechts voor behouden van status? is dat altijd zo?
Niettegenstaande hyatt properties niet altijd goedkoop te vinden zijn natuurlijk.
IHG platinium => Hyatt platinum confirmed (voldoende factuurtjes scannen en meesturen is de boodschap?)
ik heb gewoon een screenshot genomen van de recent stays balk in mijn ihg account