IHG Bonus Point Package

245

Berichten

  • Jelle
    Jelle

    @Chrismeister said:
    In new york is het points package van Indigo Chelsea weg, maar is er nu in HIEX times square south een points package van 30k vanaf 199usd + 14% tax met ontbijt inbegrepen. Dit is goed want het is een goed hotel en prijs is goedkoper geworden. Daarnaast is er nog steeds het 25k package in Indigo Brooklyn vanaf 188 usd + 14% tax

    Normaal zijn deze punten niet geldig voor status, maar het is al iemand gelukt op FT dit wel de costumer service kunnen wijs maken. (ik weet niet of het hier al iemand gelukt is? :) )

    haha, heb je toevallig the thread? Wil het verhaal wel is lezen :)

  • Katrien
    Katrien

    Ik dacht dat bij @SvenLuckermans die bonus point packages ook meegeteld hebben als status.
    Ik dacht dit zelf in de T&C gelezen te hebben, maar dat laatste moet ik opnieuw checken.

  • claenen
    claenen
    edited december 2015
    Bonus packages zijn ALTIJD qualifying. Vorig jaar ook zo status behaald. En bedankt voor de tip ivm HIX! Heb nog een 30k boeking staan bij IN Chelsea dus dat was geluk hebben.

    EDIT: HIX geboekt. Spire status in de pocket.
  • SvenLuckermans
    SvenLuckermans
    edited december 2015

    normaal zijn deze punten wel geldig voor status ;) heb al elke keer als qualifying laten tellen

  • claenen
    claenen

    Staat ook letterlijk in de T&C:

    Points for Elite Status – For purposes of determining Elite status, IHG® Rewards Club points are classified as either Qualifying Points or Non-Qualifying Points. Points earned from Qualifying Rates paid for hotel stays, spend on IHG® Rewards Club credit cards, select partner activity, IHG® Rewards Club Bonus Points Packages, and Qualified Spend through IHG® Business Rewards are considered Qualifying Points and are counted towards Elite status. A Qualifying Rate includes the following: non-discounted rate, standard corporate rate, worldwide sales negotiated rate, national/regional/local government rate and specified leisure rates as confirmed by the IHG reservation system. All other point earning transactions, including points earned from IHG® promotions, Elite status bonuses, activation bonuses or select promotions offered through IHG® Rewards Club credit cards, select partner promotions, point vouchers, point purchases, point transfers, and point deposits, will be considered Non-Qualifying Points and will not be counted towards Elite status.

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Nope, ik heb het bediscussieerd op FT. Technisch gezien zijn enkel bonus packages van 5000 en kleiner Qualifying. Er is een verschil tussen IHG Bonus Points Package (qualifying) en Hotel Specified Bonus Points Package (non-qualifying)

    De discussie begint bij laatste bericht op deze pagina:
    http://www.flyertalk.com/forum/intercontinental-hotels-ihg-rewards-club-intercontinental-ambassador/1514493-ihg-properties-bonus-point-package-higher-than-5-000-points-8.html

    en liefst nog wat stil houden, ik moet nog mijn hotels voor NY boeken ^^

  • claenen
    claenen
    @Chrismeister waar staat dit ergens? Er staat duidelijk dat bonus points qualifying zijn. Velen van ons hebben er ook al meerdere zo gekregen.
    Ik gebruik liever de T&C waar het toch zwart op wit staat ipv FT. Het is al gebeurd dat ze als non qualifying posten, maar ff een messing points claim en direct in orde. Vaak met extra punten als gevolg.
    De interpretatie op FT is een interpretatie. Er staat zoals boven vermeld duidelijk dat bonus points package qualifying zijn en dit is in het verleden zo gebleken.
  • claenen
    claenen
    Eens gekeken naar benaming en er staat bij 30k inderdaad enkel 30000 points package. Kan inderdaad geluk zijn! De 25k bij Brooklyn is wel bonus package en heeft al gewerkt.
  • Jelle
    Jelle

    What about Elite Bonus points die je krijgt bovenop je earning points omdat je een status hebt. Zouden deze mee moeten tellen als elite qualifying points?

  • claenen
    claenen
    Nee zijn extra punten die je krijgt dankzij status. Tellen niet mee.
  • Chrismeister
    Chrismeister

    @claenen het is een dunne lijn, maar er is een verschil, op flyertalk hadden ze meerdere delen uit de T&C gequote daarvoor. Maar nu is tenminste iedereen gewaarschuwd dat de 30k, 25k en 10k niet gegarandeerd qualifying zijn als je te maken krijgt met een slimme costumer agent.

    Ik denk enkel de packages die het het Bonus Points logo/figuur hebben enkel de qualifyin packages zijn. En dus niet 10K+ , onafhankelijk van wat de naam zegt.

  • Chris
    Chris

    Het is al 2 jaar terug dat ik in Brooklyn de 25k punten 2x keer en beide qualifying waren........

  • Stijn_A
    Stijn_A
    Ik had op travelmagic al eens zo iets gelezen dacht ik
  • Chrismeister
    Chrismeister

    Nuja, ik hoop ook dat ze qualifying zijn als ik naar NY ga, maar ik hou er gewoon rekening mee dat er een kans bestaat dat dit niet zo is. Deals uit het verleden zijn geen garantie voor deals in de toekomst.

  • mgo72
    mgo72

    Punten zijn WEL geldig voor status. Staat trouwens in de voorwaarden.

    Heb dit zelf gedaan in de HIEX LA Airport met 3 paketjes van 11.000 voor Spire. Zowel ik als mijn vriendin zijn nu Spire.

  • claenen
    claenen
    HIX 30k geannuleerd en toch maar 2de stay bij IN Brooklyn voor 25K genomen. Goedkoper en heeft al meerdere keren gewerkt in verleden. Beste garantie normaal.
  • Antoine
    Antoine

    @claenen said:
    HIX 30k geannuleerd en toch maar 2de stay bij IN Brooklyn voor 25K genomen. Goedkoper en heeft al meerdere keren gewerkt in verleden. Beste garantie normaal.

    Verblijf je er ook, of betaal je gewoon en doen je telefonisch checkin?

  • claenen
    claenen
    Verblijf er werkelijk.

    Tip: check regelmatig de prijs eens want zeker bij IN Brooklyn durft die al eens te zakken 2 weken tot een week voor check-in.
  • Tim
    Tim

    @claenen said:
    Verblijf er werkelijk.

    Tip: check regelmatig de prijs eens want zeker bij IN Brooklyn durft die al eens te zakken 2 weken tot een week voor check-in.

    Zelfs tot twee dagen voor check-in..

  • Chris
    Chris

    @claenen said:
    Verblijf er werkelijk.

    Tip: check regelmatig de prijs eens want zeker bij IN Brooklyn durft die al eens te zakken 2 weken tot een week voor check-in.

    Dat altijd doen. Ik ga elke maandag of dinsdag al mijn boekingen na. Vandaag nog weer IC Singapore herboekt aan 70% van de prijs die ik eerder had (stay in April).

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!