Eerste Iberia avios zijn gestort

Berichten

  • thom
    thom

    Bij mij ook, maar op het account van mn vriendin nog niet.
    Hopelijk geen gezever omdat het een nieuw account is...

  • daruda
    daruda

    ik zou asap boeken voordat de availability helemaal weg is.

  • bhermans
    bhermans

    @thom said:
    Bij mij ook, maar op het account van mn vriendin nog niet.
    Hopelijk geen gezever omdat het een nieuw account is...

    Blijkbaar hebben ze nieuwe accounts tijdelijk geblokkeerd om ze op validity te checken.
    Maar tegen vrijdag zou alles in orde moeten zijn.

  • steeve321
    steeve321

    Waarvoor gaan jullie de punten gebruiken? Ik zit te denken aan de Qatar business naar Doha.

  • thom
    thom

    Mail gekregen om account te checken adhv paspoort, is nu 7 dagen geleden...Nog geen nieuws of miles :s

  • bhermans
    bhermans

    Ik heb MAD-LIM RT geboekt met Iberia.> @steeve321 said:

    Waarvoor gaan jullie de punten gebruiken? Ik zit te denken aan de Qatar business naar Doha.

    Ik heb Iberia naar Peru geboekt in business.

  • Jelle
    Jelle

    ik ben nog altijd aan het vechten om ze te krijgen. Wegens 'inconsistencies' niet gekregen terwijl ik perfect t&c heb gevolgd.

  • thom
    thom

    @Jelle said:
    ik ben nog altijd aan het vechten om ze te krijgen. Wegens 'inconsistencies' niet gekregen terwijl ik perfect t&c heb gevolgd.

    Wat waren de zogezegde inconsistencies?

  • Jelle
    Jelle

    dat is dus het antwoord waar ik ondertussen al dikke week op zit te wachten. al 2 follow up gestuurd maar geen antwoord

  • Leo
    Leo

    @Jelle said:
    dat is dus het antwoord waar ik ondertussen al dikke week op zit te wachten. al 2 follow up gestuurd maar geen antwoord

    Als ik mij goed herinner was de promo alleen geldig voor I+ leden vanuit een lijst met vooraf bepaalde landen, België stond NIET in die opsomming... reden waarom ikzelf​ niet meegespeeld heb. Mogelijk is dit nu voor sommige accounts een struikelblok.

  • claenen
    claenen

    @Leo said:

    @Jelle said:
    dat is dus het antwoord waar ik ondertussen al dikke week op zit te wachten. al 2 follow up gestuurd maar geen antwoord

    Als ik mij goed herinner was de promo alleen geldig voor I+ leden vanuit een lijst met vooraf bepaalde landen, België stond NIET in die opsomming... reden waarom ikzelf​ niet meegespeeld heb. Mogelijk is dit nu voor sommige accounts een struikelblok.

    Niet correct, stond niet in de voorwaarden + was enkel beschikbaar op de website van bepaalde landen. Werd achteraf wel gezegd maar stond op dat moment nog steeds niet in de voorwaarden. Op de andere websites, soms bv BE, kon dit ook niet geboekt worden. Daarom heeft iedereen ook de juiste procedure gevolgd en bv op site NL, ES, DE geboekt. En velen van ons waren daar op dat moment ook hoor. Travellers als we zijn uiteraard :wink:

  • daruda
    daruda

    Bij zo een unieke deal weet je op voorhand dat het kan mislukken. Wees blij als je ze krijgt. Accepteer het als je niet bij de gelukkige zijt.

    Deel van het hopelijk ingecalculeerde risico.

  • thom
    thom

    Ze zijn eindelijk toegekomen! Eerst probeerden ze de account niet te activeren daar het paspoort nr niet identiek was.
    Wat me opviel in die mail was dat ze de mogelijkheid gaven die geboekte vluchten nog te annuleren. Wat toch wel een teken is dat ze niet 100% happy zijn met het succes van hun actie o:)
    Maar wel erg netjes indien je een fake account had aangemaakt!

    Nu had ik beschikbaarheid op exact de data waar ik al een ticket voor heb, krijg ik toch geen bevestiging na betaling maar zijn de seats wel weg/geblokkeerd aaargggh kut site.

  • thom
    thom

    Nachtje wachten en ze stonden er weer!
    Havana here we come!

  • Jelle
    Jelle

    36k gekregen, ff vragen waar de rest is

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!