IC Paris Le Grand: Club

deesistim
deesistim

Heb in juli een stay met punten geboekt, gisteren gebeld naar hotel en het is mogelijk om voor € 150 Lounge toegang te kopen. Is dit het waard?

Berichten

  • daruda
    daruda

    €150 voor 2p?

    Goh, als je veel in het hotel wil blijven en er zowel gaat onbijten, lunchen, avond eten en nadien nog wat drinken, jips.

    Als je weinig in uw hotel gaat zijn: nope

    IC Paris heeft wel nog een zeer deftige lounge qua aanbod drank & eten.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Heel goeie lounge en service. (Maar ondertussen ook wel minder goed als 1j terug.)

    Tenzij je hele dag alcohol wil drinken, toch moeilijk om er value uit te halen imo.

  • deesistim
    deesistim

    @daruda said:
    €150 voor 2p?

    Goh, als je veel in het hotel wil blijven en er zowel gaat onbijten, lunchen, avond eten en nadien nog wat drinken, jips.

    Als je weinig in uw hotel gaat zijn: nope

    IC Paris heeft wel nog een zeer deftige lounge qua aanbod drank & eten.

    We zijn idd met twee... Willen ook nog wel wat van parijs zien dus niet van zin om hele dag flessen te poppen in de Lounge, ookal splurge ik wel is graag

  • RubenH
    RubenH

    Lounge is al minder dan bv 2 jaar geleden. Drankaanbod werd ook aangepast (minder kwaliteit van Gin, whisky, vodka). Champagne is wel de hele dag beschikbaar, en de patisserie blijft wel top.

    De club lounge is ook aangenaam om te zitten, maar voor 150 € kan je in de zomer volgens mij beter een fles champagne bestellen op een terras .

  • gregorycop
    gregorycop

    @deesistim said:
    Heb in juli een stay met punten geboekt, gisteren gebeld naar hotel en het is mogelijk om voor € 150 Lounge toegang te kopen. Is dit het waard?

    Net een Gigi'ke gedaan en verbleven in de Presidentiële Suite daar, zoals je mss wel hebt gezien. ;)
    Club blijft nog steeds één van de beste in onze wijde omgeving. De wijnen en Champagne zijn wat gerouleerd tegenover januari, maar voor de rest is alles hetzelfde gebleven: de hele dag door aaneenschakeling van dranken en buffet (ontbijt, lunch, afternoon tea, avondsnacks + 1 "volwaardige" warme maaltijd). De dranken (bier, wijn, champagne, soft) staan er de hele dag, de sterke dranken 17u-21u. Het is echt een goede Club Lounge, maar als je er effectief 150 euro voor legt, zou ik het ook wel ergens anders uitgeven. Als tip kan ik dan zeker Frenchie of Frenchie Bar à Vins meegeven. Top en voor die prijs kan je, zeker in die laatste, ook al wel heel wat lekkers eten en drinken.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!