Suggesties forum updates

Rias
Rias

Naar aanleiding van de recente update willen we eens aan jullie vragen wat er nog mist om het forum te verbeteren.

Laat hieronder iets weten en we zullen zien wat er mogelijk is :)

«1

Berichten

  • gschnieders
    gschnieders

    Mijn mening: ik zie niet meer zo goed het verschil tussen threads met nieuwe reacties. Nu lijkt alles een beetje op een hoopje te zijn gegooid.

  • bhermans
    bhermans

    Alles is gesorteerd op datum in aflopende volgorde.
    De threads met een groene balk voor, zijn nieuwe threads die je nog niet gelezen hebt.
    Die met een gele tag (5 nieuw), zijn threads die je al gelezen hebt, maar waar nieuwe reacties op zijn gekomen.

  • Jelle
    Jelle

    Hey guys,

    beschouw onderstaande zeker niet als kritiek maar eerder constructieve feedback. Er kruipt uiteraard veel tijd in een nieuwe community op te bouwen en dit gebeurt in stapjes, no problem.

    Ik vind persoonlijk het forum heel onoverzichtelijk. Het lijkt een beetje het omgekeerde van wat een forum juist zou moeten zijn. Rechts heb je de main threads en links eigenlijk een opeenstapelling van alle onderwerpen door elkaar.

    Zou het niet beter/mogelijk zijn als we naar een normal forum structure zouden gaan zoals TM om de naam toch maar te noemen? Al is het maar om het overzichtelijker te houden. Ook de kolom rechts telt die getalletjes die voor het aantal onderwerpen per categorie staan maar het komt eerder neer op als of er 5 nieuwe threads in dat onderwerp zijn.

    Just my two cents! :)

  • bhermans
    bhermans

    Ik vind het forum eigenlijk zeer fijn werken. Je krijgt meteen een overzicht van ongelezen posts, dus je hoeft niet door alle categorieën en topics te klikken.
    Als je rechts op de 'CATEGORIEEN' knop klikt, krijg je een meer klassiek overzicht, dat vind je misschien handiger?
    Misschien dat andere mensen ook eens kunnen replyen, want ik ben precies de enige die het wel fijn vindt werken. :p

  • daruda
    daruda
    edited december 2015

    Als nieuwkomer mss wat feedback geven.
    Wat mij tegensteekt is dat nieuw posts enkel worden aangeduid bij threads die je al ooit bekeken hebt..

    Voor de rest best nog wel ok!

  • Rias
    Rias

    Zou het niet beter/mogelijk zijn als we naar een normal forum structure zouden gaan zoals TM om de naam toch maar te noemen? Al is het maar om het overzichtelijker te houden. Ook de kolom rechts telt die getalletjes die voor het aantal onderwerpen per categorie staan maar het komt eerder neer op als of er 5 nieuwe threads in dat onderwerp zijn.

    @Jelle Dit kan je gemakkelijk bereiken door bovenaan in de sidebar op "Categorieën" te klikken, dan krijg je een meer conventionele forum lay-out.

  • Jelle
    Jelle

    Ah klopt nu zie ik het! Is er ook een manier dit standaard te maken omdat hij altijd automatisch dus de niet categorie versie laat zien?

  • mgo72
    mgo72

    Hello,

    Ik kan via Tapatalk totaal geen reacties plaatsen. Kan dus alles meelezen, maar niet posten.

    Zou super handig zijn :-)

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    Ik vind de lay out eigenlijk wel goed.

    Het is even wennen, maar ik kan snel zien wat nieuw is, en wat me voordien reeds interesseerde.
  • wimbor
    wimbor

    Bedankt voor de feedback. We bekijken dit zeker en houden jullie op de hoogte. Suggesties mag je blijven posten. :-)

  • Chris
    Chris

    Vind het op zich wel fijn werken. Ik klik alleen op recente topics. en scrol even wat ik wil zien en klaar.

    Denk wel als de topics veel meer worden, meer users, dat het wat onoverzichtelijker wordt mogelijk.

  • Glenn
    Glenn

    De "recente topics" view stoort me niet. Even wennen op het begin, maar je ziet wel direct welke topics momenteel het 'populairst' zijn.

    Bedankt trouwens voor het toevoegen van de zoekfunctie! :)

  • michelvst
    michelvst

    @mgo72 said:
    Hello,

    Ik kan via Tapatalk totaal geen reacties plaatsen. Kan dus alles meelezen, maar niet posten.

    Zou super handig zijn :-)

    @mgo72 Er is inderdaad iets mis met posten vanuit Tapatalk, we bekijken momenteel hoe we dit kunnen oplossen.

    @Jelle said:
    Ah klopt nu zie ik het! Is er ook een manier dit standaard te maken omdat hij altijd automatisch dus de niet categorie versie laat zien?

    @Jelle op dit moment niet meteen. Je kan die pagina wel rechtstreeks bewaren als bookmark, mogelijk is dat een oplossing?

  • Jelle
    Jelle

    Zal het eens proberen.

    Zouden we de mogelijkheid kunnen krijgen zelf onze posts te verwijderen voor een uur ofzo net zoals een edit?

  • mgo72
    mgo72

    Michel,

    Tapatalk heeft met sessies probleem te maken. Ik krijg ook niets in mijn UNREAD. Terwijl andere fora dat wel perfect werkt.

    ben wel ingelogd.

  • mgo72
    mgo72
    Hebben jullie al een oplossing voor tapatalk? Zou super zijn!
  • daruda
    daruda

    Het lukt mij niet om mijn profiel picture aan te passen, zowel png als jpg (amper 20kb) geven problemen.

    Bugje of doe ik iets fout?

  • RSA12
    RSA12

    Net als @daruda krijg ik mijn profiel afbeelding niet aangepast..

  • Itachimaru
    Itachimaru

    nope , hier ook niet. Dacht dat het aan formaat lag , maar heb er nu enkele geprobeerd en lukt nog steeds niet.

  • michelvst
    michelvst

    Oeps, dat is inderdaad een bug. Ik geef het door aan onze developers!

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!