Jongerenticket + stopover Doha

Klaas
Klaas

Dag allen,

Ik kwam net voor juli een interessant ticket tegen op Kilroy. Een zogenaamd "jongerenticket". Enige voorwaarde is dat je jonger dan 31 moet zijn. Ik heb ze gebeld, er lijken geen addertjes onder het gras te zitten, het is een "gewoon" ticket Economy bij Qatar Airways. Deze optie is 360 Euro goedkoper dan een standaard vlucht (niet Qatar), beetje bizar. Iemand hier ervaring mee?

Verder kan ik voor een paar Euro extra de stop in Qatar langer maken (30 uur). Is dit aan te raden, een dagje Doha in juli?

Berichten

  • daruda
    daruda
    edited maart 2018

    Dit is zeker aan te raden, je moet ook eens checken of je nog voldoet aan het volgende, dan heb je nog een gratis nacht in Qatar ook.

    Ik dacht dat het ook geldig was voor ota boekingen:
    https://discoverqatar.qatarairways.com/us-en/plusqatar

    Hoeveel kost het jongerenticket eigenlijk?

  • Jeroen
    Jeroen

    Wow dat prijsverschil is gigantisch. Ik volg met interesse.

  • Klaas
    Klaas
    edited maart 2018

    Ik heb ze geboekt, benieuwd wat gaat volgen. We betalen nu in hoog-hoog-seizoen 650 Euro Brussel - Kuala Lumpur, per persoon. Enige voorwaarde is dat we jonger zijn dan 31. Via Google flights zijn dezelfde data 850+ Euro, veel slechtere connectietijden ook. Dezelfde vlucht met Qatar via Google flights is 1084 Euro. Mooie korting, lijkt me... :smile:

    Ter info: de stopover heb ik gelaten, als we een dag later terugkeerden waren de connectietijden in Doha telkens maar 2 uur. Ideaal.

  • kristof
    kristof

    Alsof het nog niet erg genoeg was om te beseffen dat we oud waren, worden er ook nog incentives gegeven aan jongeren om goedkoper te vliegen!! :wink:

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!