Hhonors advies nodig

Ulker32
Ulker32
edited januari 2018 in Hotel loyalty

Ga volgende week naar Istanbul gaan en heb juist een status match gedaan om Hhonors Diamond te krijgen.

Moet komende 3 maanden 9 stays doen om Diamond te blijven en dit ben ik ook van plan.

Nu mijn vragen:

Hoe kan ik volgende week het maximale eruit halen?
Ik heb stays nodig, dus ik dacht van de ene naar de andere hotel te gaan ( ben alleen met amper bagage dus geen probleem ).

Ik dacht volgende hotels een dag te boeken:

  • Hilton Bospurus
  • Conrad Istanbul
  • Bomonti Istanbul
  • Hilton Moda ( aan de aziatische kant )

Dit zijn allemaal hotels met lounges dus kan dat ook eens gaan bezien.

Iemand nog enige informatie over bepaalde offers om meer punten te halen? Heb al gezien dat ik 2000 punten krijg per stay en 10.000 nog eens elke 5de stay.

Of bepaalde ervaringen met welke hotels ik wel of niet zou doen?

Berichten

  • daruda
    daruda

    lijkt mij de beste methode, succes!
    Hilton is ook veel vrijgeveriger in hun upgrades, gewoon vragen bij checkin of er nog een suite beschikbaar is.

  • Jelle
    Jelle

    van welk programma de status match aangevraagd?

  • Darrow
    Darrow

    Hilton Bomonti is TOP! Zaaaalig ontbijt en mooie lounge op bovenste verdieping. Wel niet heel centraal..

  • Chris
    Chris

    Ik wacht nog even :-) door m'n account hack is m'n IHG nog niet geupdate. Op zich zou ik Royal blijven maar goed even zekerheid. Indien niet ander programma. Dan zou ik Hilton ook wel kunnen overwegen.

  • Ulker32
    Ulker32

    @daruda said:
    lijkt mij de beste methode, succes!
    Hilton is ook veel vrijgeveriger in hun upgrades, gewoon vragen bij checkin of er nog een suite beschikbaar is.

    Toevallig dat ik vandaag in Antwerpen een hotel had geboekt.

    Heb de goedkoopste kamer geboekt ( king guest room ). Deze middag aangekomen. Tegelijk ook advies gekregen over de promo’s om punten te maximaliseren en een upgrade naar een ‘king junior suite’ B)

  • Ulker32
    Ulker32

    eventjes ter informatie, in Istanbul:

    1. Hilton Moda: Twin Guest room ==> Twin junior Suite with sea view
    2. Hilton Bomonti: King guest room ==> King executive room
    3. Hilton Bosphorus: King garden guest room ==> King executive room with bosphorus view
    4. Conrad Istanbul: King deluxe room ==> Park suite

    Als ik van deze hotels 1tje zou moeten kiezen, zou het toch het Conrad zijn ( zeker met de vrijgevige upgrade ). Hilton Bosphorus is al wat verouderd, Bomonti is goed maar nog redelijk ver. Hilton Moda is aan de aziatische kant dus hangt er van af waar je moet zijn.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!