Aankomende IHG devaluatie? (unconfirmed)

Berichten

  • kristof
    kristof

    Was te verwachten dat dit een trend zou zijn die zich voort zet. Op zich nog steeds een goed programma om snel punten bij te verzamelen en ze makkelijk te burnen. Dat de prijs iets omhoog gaat moeten we erbij nemen. Maar op zich is 70K nog steeds een goeie deal, als je bijvoorbeeld één van de top IC's wil boeken in een drukke periode. Want die 70k gaan je minder gekost hebben dan de volle pot te betalen. Of voor een IC in Bora Bora (waar velen onder ons voor sparen of ooit eens naartoe willen gaan) is 70k nog steeds beter dan de standaard 500 euro/nacht.

  • Chris
    Chris

    Tja trend.... helaas. Naja mijn punten 1M zijn gedevalueerd naar 0 :-(
    komen wel terug......... account hack. Duurt 7-10 business days voor onderzoek. Je hoort dat overigens TE VAAK de laatste tijd. Stomme 4 digit pin zonder captcha zelfs.

  • Katrien
    Katrien

    Heeft iemand een probleem met de site vandaag? Ook al ben ik ingelogd, toch zegt site steeds dat ik moet inloggen om laagste prijs te kunnen boeken.

  • Koja78
    Koja78

    ben ik blij dat ik danang sun resort nog aan 25k/nacht heb kunnen boeken

  • Christophe
    Christophe

    Trend... aan dit tempo schiet er binnen 5 jaar niet meer veel over van onze hobby.

  • kristof
    kristof

    @Christophe said:
    Trend... aan dit tempo schiet er binnen 5 jaar niet meer veel over van onze hobby.

    Er zal altijd wel iets overschieten, maar deze trend is al meerdere jaren bezig en we zullen moeten blijven zoeken naar goede alternatieven. De tijd dat je ergens zonder problemen kon status vergaren, massa's mijlen kreeg op je vluchten en 100k punten kon verdienen met 3 stays bij IHG en dergelijke zijn gedaan.
    Maar dat maakt misschien dat diegenen die er weinig of geen moeite willen insteken gaan afvallen waardoor het voor de volhouders mss op termijn terug interessant kan worden....

  • Stijn_A
    Stijn_A

    De crisis is voorbij, toerisme industrie doet het schitterend, geen reden om veel cadeau's te geven he

  • kristof
    kristof

    @Stijn_A said:
    De crisis is voorbij, toerisme industrie doet het schitterend, geen reden om veel cadeau's te geven he

    Toerisme deed het eveneens schitterend in de jaren '90 toen er je bij wijze van spreken nog Platinum status kreeg bij een pot choco. Is eerder de bedrijven die hun profit marge willen vergroten ipv klanten tevreden houden imho.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!