Reisverzekering lange periode

Jietsedm
Jietsedm

Allen,

Ik ben van plan langere tijd in Ecuador te verblijven. Het consulaat in België heeft gemeld dat ik voor een visumaanvraag in Ecuador, een reisverzekering nodig heb.

Nu ben ik op zoek naar een reisverzekering die langer dekt dan de standaard 90 à 120 dagen.

Kan er iemand mij hiermee verderhelpen?

Alvast bedankt!

Berichten

  • Jelle
    Jelle
    edited december 2017

    vrijwel elke verzekering mits een premium tenzij ik mij vergis. Veel man hier zit bij http://reisverzekeringskorting.nl

  • doddel
    doddel

    @Jietsedm said:
    Allen,

    Ik ben van plan langere tijd in Ecuador te verblijven. Het consulaat in België heeft gemeld dat ik voor een visumaanvraag in Ecuador, een reisverzekering nodig heb.

    Nu ben ik op zoek naar een reisverzekering die langer dekt dan de standaard 90 à 120 dagen.

    Kan er iemand mij hiermee verderhelpen?

    Alvast bedankt!

    Leuk! Zelf ook een tijd in Ecuador gewoond. Schitterend land! Waar ga je verblijven?

  • Chris
    Chris

    Ik ben sinds deze week overgegaan van Aegon naar Europeesche; bij de laatste nu een 100% zakelijke verzekering voor 25 euro/maand (dekt gezin ook) met tot 8000 euro annulering per reis, maar waar ook 10000 euro apparatuur bij zit. Natuurlijk medische zaken ed 100% gecoverd.

  • kristof
    kristof

    Ik heb persoonlijk ook Allianz, en dat dekt ook zo goed als alles, want hoewel mijn residentie adres nog steeds in België is, verblijf ik 90% van het jaar in het buitenland. Ik betaal ook tussen de 25 tot 30 euro per maand, doorheen al die jaren al meerdere keren gebruik van moeten maken voor repatriëring terug naar België (meestal voor sterfgevallen grootouders) en hun hulpverlening is echt goed.

    Ecuador is trouwens een geweldige plek. Als je de kans krijg, zeker de Galapagos eilanden niet vergeten te bezoeken.
    En als het Amazone woud op je lijstje staat kan ik je zeker de Sacha Lodge aanraden!

  • Jietsedm
    Jietsedm

    @doddel said:

    @Jietsedm said:
    Allen,

    Ik ben van plan langere tijd in Ecuador te verblijven. Het consulaat in België heeft gemeld dat ik voor een visumaanvraag in Ecuador, een reisverzekering nodig heb.

    Nu ben ik op zoek naar een reisverzekering die langer dekt dan de standaard 90 à 120 dagen.

    Kan er iemand mij hiermee verderhelpen?

    Alvast bedankt!

    Leuk! Zelf ook een tijd in Ecuador gewoond. Schitterend land! Waar ga je verblijven?

    Ik verblijf in Santo Domingo. Mijn vriendin woont daar namelijk.

    @kristof said:
    Ik heb persoonlijk ook Allianz, en dat dekt ook zo goed als alles, want hoewel mijn residentie adres nog steeds in België is, verblijf ik 90% van het jaar in het buitenland. Ik betaal ook tussen de 25 tot 30 euro per maand, doorheen al die jaren al meerdere keren gebruik van moeten maken voor repatriëring terug naar België (meestal voor sterfgevallen grootouders) en hun hulpverlening is echt goed.

    Ecuador is trouwens een geweldige plek. Als je de kans krijg, zeker de Galapagos eilanden niet vergeten te bezoeken.
    En als het Amazone woud op je lijstje staat kan ik je zeker de Sacha Lodge aanraden!

    Dit jaar in het voorjaar Galapagos gedaan. Inderdaad een geweldige ervaring!!!
    Vorig jaar ben ik naar de amazone geweest, ik weet wel niet meer welke lodge (was in Cuyabeno).

    Aan de rest, bedankt voor de nuttige informatie, hier kan ik zeker mee verder!!

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!