American Express Referral request

aooatv
aooatv

Hallo iedereen, nieuw hier... Zeer interessante website en community. Ik zou graag een American Express Premium aanvragen, maar lijkt me beter om een referral te krijgen, dus als er kandidaten zijn, muchos gracias in advance!

Berichten

  • VDW
    VDW

    @aooatv said:
    Hallo iedereen, nieuw hier... Zeer interessante website en community. Ik zou graag een American Express Premium aanvragen, maar lijkt me beter om een referral te krijgen, dus als er kandidaten zijn, muchos gracias in advance!

    Ik wil je een referral sturen, maar bij 1 van de artikels van jumpseat kan je een referral van de beheerders verkrijgen.

  • aooatv
    aooatv

    @VDW said:

    @aooatv said:
    Hallo iedereen, nieuw hier... Zeer interessante website en community. Ik zou graag een American Express Premium aanvragen, maar lijkt me beter om een referral te krijgen, dus als er kandidaten zijn, muchos gracias in advance!

    Ik wil je een referral sturen, maar bij 1 van de artikels van jumpseat kan je een referral van de beheerders verkrijgen.

    I know, thanks, vorige week geprobeerd en ondertussen al bijna een week op aan het wachten, vandaar dat ik hier even probeer..

  • michelvst
    michelvst

    @aooatv said:
    Hallo iedereen, nieuw hier... Zeer interessante website en community. Ik zou graag een American Express Premium aanvragen, maar lijkt me beter om een referral te krijgen, dus als er kandidaten zijn, muchos gracias in advance!

    Hello and welcome! ;)

    Zoals @VDW al aanhaalde, hebben we een aantal artikels over deze kredietkaarten.

    Via het formulier onderaan dit artikel kan je een referral verkrijgen:

    https://www.jumpseat.be/gratis-vlucht-bij-aanvraag-miles-more-american-express/

    Je kan ook nog gebruik maken van de promo die in het artikel beschreven is!

  • Chris
    Chris

    @aooatv said:
    Hallo iedereen, nieuw hier... Zeer interessante website en community. Ik zou graag een American Express Premium aanvragen, maar lijkt me beter om een referral te krijgen, dus als er kandidaten zijn, muchos gracias in advance!

    Als je een Nederlandse Flying Blue AMEX wilt stuur even een DM. kan ik een form voor je aanmaken.
    gold = 10000 mijlen, plat=25000 mijlen. er is nu ook iets van 20% korting op de jaarpijs van de kaart.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!