Miles & More winter promotion ( iedere dag)

Ivan Belgium
Ivan Belgium

Iedere dag gratis mijlen te verdienden via de M&M app

Het ijs weg stippen je ziet wat je wint, mijlen worden onmiddellijk bijgevoegd.

Hier al 1150 mijlen ontvangen

«1

Berichten

  • Koja78
    Koja78

    Bedankt voor de tip!

  • daruda
    daruda

    komen die miles er onmiddellijk bij?
    Gewoon swipen en niks meer doen?

    Bij mij komt er niet echt iets bij..

  • VDW
    VDW

    Norwegian Rewards heeft ook een advent kalender waarbij je dagelijks kans maakt om een prijs te winnen (niet gegarandeerd prijs zoals bij Miles&More). De hoofdprijs van 10 000 cashpoints wordt verloot onder de deelnemers als de wedstrijd afgelopen is.

  • Tim
    Tim

    Na het swipen nog op 'claim your prize' of zoiets klikken. Een paar minuten later staan ze er bij.

  • Klingsor
    Klingsor

    Lukt bij mij niet onder Android, maar wel op de iPad...

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Android doet het ook niet hier...

  • daruda
    daruda

    Hier ook Android, claim your prize komt nooit tevoorschijn..

    Typische ios developer idioten

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Bij Android heb ik gemerkt dat je nadien echt op 'Congratulations You have won' moet klikken. Dan komt de knop tevoorschijn. Ik krijg vreemd genoeg wel al elke dag gewoon 50 Mijlen en Melia als partner :(

  • kristof
    kristof

    @ExtraMile said:
    Bij Android heb ik gemerkt dat je nadien echt op 'Congratulations You have won' moet klikken. Dan komt de knop tevoorschijn. Ik krijg vreemd genoeg wel al elke dag gewoon 50 Mijlen en Melia als partner :(

    Ik heb net hetzelfde. Al 3 dagen hetzelfde liedje; 50 mijlen en de eerste twee dagen 40% extra mijlen bij verblijf in Melia. Vandaag was dat laatste er ook al niet meer bij. Then again, ree miles dus we gaan niet teveel klagen...

  • Glenn
    Glenn
    edited december 2017

    Laatste 2 dagen telkens 100 miles hier. Ook Android en geen problemen met de app. Je moet wel alle sneeuw weg swipen vooraleer je de 'claim your prize' knop ziet.

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    Android hier en ook geen probleem.
    Gisteren en eergisteren 50 miles en nu vandaag 500 miles gewonnen

  • gregorycop
    gregorycop

    iOS hier en ik heb ook al problemen gehad, dus daaraan ligt het niet ;-)

  • daruda
    daruda

    Is M&M eigenlijk makkelijk te contacteren?

  • ExtraMile
    ExtraMile

    @daruda said:
    Is M&M eigenlijk makkelijk te contacteren?

    Hoe bedoel je juist? Via de telefoon? Dat komt en gaat.
    Ik heb wel access tot de SEN lijn, zou iets sneller moeten zijn.
    Ik vind het wel heel vervelend dat je heel lang aan de telefoon moet hangen om bv. een award ticket te laten uitpluizen, zeker als je niet zelf eerst wat 'huiswerk' hebt gedaan. Dat is dan opschrijven, dan nadenken of hotels etc proberen te regelen, dan terugbellen, iemand anders aan de lijn. Pffff. Een heel gedoe. Ze zetten bijna nooit niets op e-mail. Ergens wel te begrijpen want dat zou ook chaos kunnen worden.

    Via e-mail krijg je vaak korte antwoorden om de klantendienst te bellen. Daar moet je ook geluk hebben wie je aan de lijn krijgt, een ervaren rot of een newbie. Groot verschil! Heb wel gemerkt dat ik heel vaak Nederlanders aan de telefoon krijg. Misschien M&M klantendienst al deels geoutsourced?

    Via het contact formulier krijg je gewoon geen antwoord.

    Er is geen M&M Social Media dienst dacht ik. Ik heb me er al vaak op betrapt dat ik nu resoluut voor Twitter DM's ga. Bij Thalys, Brussels Airlines, IHG bijna altijd quasi onmiddelijk een response. Love it! Dat mis ik echt wel bij M&M. Maar het is misschien wel een complexe materie.

    De online award boeking is wel beter geworden, maar toch, 'specialekes' etc daar moet je nog steeds ouderwets via de telefoon voor gebruiken.

  • daruda
    daruda

    ja inderdaad, bedoelde twitter/fb of dergelijke.

  • doddel
    doddel

    No luck today

    Buh!

  • Klingsor
    Klingsor

    Hier ook niet, al twee dagen op rij...

  • kristof
    kristof

    Ik geraak nooit verder dan 50 mijlen....of inderdaad niks zoals gisteren

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    hier ook vandaag niks, morgen beter hopelijk

  • ExtraMile
    ExtraMile

    ik eens 100 :-/ ipv 50 vandaag

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!