IHG Accelerate 2018 Q1 1jan-30april

«1

Berichten

  • Chris
    Chris

    Die van mijn vrouw. In het kort min 5 / 6 stays van 1 nacht via de app (evt 1 van 2) waarvan in 4 landen (? is denk ik te doen!). Zou het komen op kleine 10000 punten per nacht.

  • Chris
    Chris
    edited december 2017

    En die van mij en ik doe ff een dansje :-) oké corporate heb ik niet dus die 2500 punten krijg ik niet. Maar met 11 nachten haal ik wel. Das zo ongeveer 15000 punten per nacht :-)

  • Leo
    Leo
    edited december 2017

    Drie accounts geprobeerd, kan er geen enkele registreren!? Wil ook wel 156k PTS voor 11 nachten.

    Ben trouwens op dat nieuwe k!0+€ account dashboard ook al mijn upcoming stays kwijt.

  • Chris
    Chris

    @Leo said:
    Drie accounts geprobeerd, kan er geen enkele registreren!? Wil ook wel 156k PTS voor 11 nachten.
    Ben trouwens op dat nieuwe k!0+€ account dashboard ook al mijn upcoming stays kwijt.

    je moet naar die link gaan en dan inloggen op je account en komt er rechts 2 vakjes voor vinkje voorwaarden en knop register.

  • daruda
    daruda

    @Leo said:
    Drie accounts geprobeerd, kan er geen enkele registreren!? Wil ook wel 156k PTS voor 11 nachten.

    Ben trouwens op dat nieuwe k!0+€ account dashboard ook al mijn upcoming stays kwijt.

    Waarom heb je 3 accounts nodig?

  • daruda
    daruda

    Die van mij valt weer enorm tegen.

    Maar 12k bonus. En dan de usual challenges waaronder 9 nachten, 4 landen, 2 app, 2 bonus points, 190€ spend food, point & cash stay. Totaal punten haalbaar 55k of 6-7k per nacht.

    Zeer teleurstellend.

  • Chris
    Chris

    Hmmm; ik ga toch twijfelen over die 2x 21000 die erin staan. To good to be true?
    is de 21000 echt na 10 nachten al? en dan 21000 na 11 nachten?
    of is het 10+11 = 21 nachten?

  • bhermans
    bhermans

    Ik hoef maar 6600 stays te doen...

  • Chris
    Chris

    @bhermans said:
    Ik hoef maar 6600 stays te doen...

    Haha LOL LOL

  • Leo
    Leo
    edited december 2017

    @Chris: Thanks, gelukt. 56200, gaat niet lukken.
    @Daruda: ook maar gewoon 1 op mijn naam hoor, andere 2 zijn van mijn partner en een vriendin waar ik de hotelboekingen voor doe.

  • doddel
    doddel

    Een vriendin waar ik de hotelboekingen voor doe. Die heb ik nog nooit gehoord

  • Leo
    Leo

    @doddel said:
    Een vriendin waar ik de hotelboekingen voor doe. Die heb ik nog nooit gehoord

    Denk ervan wat je wil.

  • doddel
    doddel

    @Leo said:

    @doddel said:
    Een vriendin waar ik de hotelboekingen voor doe. Die heb ik nog nooit gehoord

    Denk ervan wat je wil.

    om één of andere reden kwamen mijn smileys niet door. Was als grapje bedoeld ;-)

  • deesistim
    deesistim

    @bhermans said:
    Ik hoef maar 6600 stays te doen...

    Heb dezelfde..

    Ik vind ook heel teleurstellend..

  • Koja78
    Koja78

    Holy shit batman... die nieuwe account page trekt op de botten.

    Earn 41,000 total bonus points.

    Stay Once Get 1,000 Bonus Points
    Stay More, Earn More (8 nights -> 8000)
    Stay at Holiday Inn Express® (three HIX = 7200)
    Explore with ConfidenceStay in any country in North America, South America, Central America, Caribbean, Greater China (China Mainland, Hong Kong, Macau and Taiwan), Asia Pacific, Middle East and Africa and earn 8,000 bonus points.
    Earn When You Redeem (1000)
    Your Achievement Bonus (4 out of 5): 14800
    January Bonus Offer (1000)

    Vrij zwak vind ik persoonlijk.

  • vkpeter
    vkpeter

    Earn 41,000 total bonus points.

    • 1,000 Stay Once Get 1,000 Bonus Points
      Thank you for being a loyal IHG® Rewards Club member. Stay once and earn 1,000 bonus points

    • 5,000 Stay More, Earn More
      Get closer to the rewards you want when you stay 5 night(s) and earn 5,000 bonus points

    • 2,200 Travel with the IHG® App
      Book 2 stay(s) with the IHG® App and earn 2,200 bonus points

    • 4,000 A Bonus Weekend Stay
      Stay with us for the weekend and earn 4,000 bonus points. A Friday and Saturday or Saturday and Sunday night stay required

    • 2,800 Your Rate Bonus Points Package
      Earn 2,800 bonus points when you book and complete 2 Your Rate Bonus Point Package stay(s)

    • 25,000 Your Achievement Bonus
      Complete 4 of the 5 offers and earn (an additional) 25,000 bonus points

    • 1,000 January Bonus Offer
      Stay once in January and get 1,000 bonus points

    Die 5 nachten in 1 stay of 2x bonus package pakken zie ik nog niet volledig zitten :smile:

  • Glenn
    Glenn

    @vkpeter said:
    Die 5 nachten in 1 stay of 2x bonus package pakken zie ik nog niet volledig zitten :smile:

    Die 5 nachten hoeven niet in 1 stay. Je kan dus perfect 5 losstaande nachten doen en zo combineren met je andere challenges.

  • doddel
    doddel

    Heb nog geen mail ontvangen...

  • Chris
    Chris

    @doddel said:
    Heb nog geen mail ontvangen...

    wat voor email? link staat hierboven. klikken, inloggen en voila.

    als je op email wacht van IHG kan je lang wachten tot wel in januari denk ik.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!