[EXPIRED] 200 USD korting bij Airbnb!

Glenn
Glenn
edited december 2017 in Deals Deals Deals
Tagged:

Mega deal bij Airbnb! Krijg $200 korting op je boeking met de kortingscode SINGAPORE. En het beste van al: er is geen minimum bedrag om te spenderen! Kortingscode kan maar 1 keer per account gebruikt worden.

Let op! Omdat dit eventueel een fout betreft bestaat de kans dat je boeking geannuleerd wordt.

Tagged:

Berichten

  • l_154
    l_154

    Net geprobeerd, maar geeft de melding dat het verlopen is

  • Glenn
    Glenn

    Inderdaad, de code is ondertussen verlopen.

  • flrvt
    flrvt

    Wow, nice!!

    Jammer dat ik hem net gemist heb.

  • Tim
    Tim

    Thanks!

  • Chris
    Chris

    Tnx geboekt. 0 EUR. 4 nachtjes. Haha

  • kristof
    kristof

    @Chris said:
    Tnx geboekt. 0 EUR. 4 nachtjes. Haha

    Nog steeds geldig of hebben ze reeds geannuleerd?

  • Tim
    Tim

    Ondertussen geannuleerd, maar nu mail gekregen met nieuwe kortingcode :)

  • daruda
    daruda

    Shareeeeen

  • Glenn
    Glenn

    Werd hier ook geannuleerd en ondertussen nieuwe voucher code van $200 ontvangen. Die is volgens mij gelinkt aan mijn account en kan dus ook maar 1 keer gebruikt worden.

  • Jeroen
    Jeroen

    @daruda said:
    Shareeeeen

    lol

  • Jeroen
    Jeroen
    edited december 2017

    Zelf de deal gemist, wij hadden company etentje en party. Niet toevallig dus dat de deal op geen enkele HP website is verschenen :'( proficiat aan zij die geboekt hebben, ik ben jaloers.

  • Jenss
    Jenss
    edited december 2017

    @Glenn said:
    Werd hier ook geannuleerd en ondertussen nieuwe voucher code van $200 ontvangen. Die is volgens mij gelinkt aan mijn account en kan dus ook maar 1 keer gebruikt worden.

    Oh? Gewoon via de mail?

    Ik heb namelijk ook geboekt en kreeg alleen een mailtje dat mijn boeking was geannuleerd zonder enige uitleg. Dus ik heb dat aan de klantenservice gevraagd en die waren zeer onvriendelijk. Verder heb ik geen nieuwe code gekregen.

  • Glenn
    Glenn

    @Jenss said:

    @Glenn said:
    Werd hier ook geannuleerd en ondertussen nieuwe voucher code van $200 ontvangen. Die is volgens mij gelinkt aan mijn account en kan dus ook maar 1 keer gebruikt worden.

    Oh? Gewoon via de mail?

    Ik heb namelijk ook geboekt en kreeg alleen een mailtje dat mijn boeking was geannuleerd zonder enige uitleg. Dus ik heb dat aan de klantenservice gevraagd en die waren zeer onvriendelijk. Verder heb ik geen nieuwe code gekregen.

    Contacteer hen eens via Twitter. Binnen het uur een nieuwe voucher gekregen.

  • Jenss
    Jenss
    edited december 2017

    Ik ga het proberen, dank :)

    De meneer was de klantenservice was in ieder geval niet de slimste. Hij kende zeer duidelijk de eigen voorwaarden niet.

  • Jenss
    Jenss

    Met 1 Tweet was het binnen een uur opgelost. Zo simpel kan het leven zijn ;)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!