Spire Elite

ExtraMile
ExtraMile

Zijn er Jumpseaters die Spire Elite hebben bij IHG? Ik zag net dat ik er maar 10K ptn vanaf zit. Was niet mijn doel en keek er zelfs niet echt naar, maar nu het binnen handbereik is vraag ik me af of het doe moeite is om er nog voor te gaan nu er nog anderhalve maand 'kans' is? Ik heb nog een geplande Holiday Inn en een InterContinetal trip voor de boeg. Zal waarschijnlijk maar een beetje extra 'unplanned' moeten investeren.
Echt veel status benefits geven ze wel niet bij IHG. Ik ben wel een zeer regelmatige IHG klant (+- 3 nachten per maand).
Zijn er die er de moeite voor hebben gedaan, is er iets intressants qua return in vergelijking met platinum (ambassador)?
Thx

Berichten

  • Leo
    Leo

    Ik heb er al wel leuke upgrades en andere voordelen mee gehad. Bvb. vorige week in Miami parking fee niet moeten betalen, ook al​ ontbijten gratis gekregen in sommige IC's en Indigo's. En eens Spire behaald blijf je Spire bij Ambassador hernieuwing... voor zover IHG dat voordeel niet wegneemt.

  • Leo
    Leo
    edited november 2017

    Nu ook nog sneller te behalen met tijdelijke bonus van 50% op Bonus Points Packages, bron YHBU:

    http://youhavebeenupgraded.boardingarea.com/2017/11/mit-9-stays-zu-ihg-spire-elite/

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Die Spire retain bij Ambassador renewal klinkt al goed genoeg om er voor te gaan :). Thx!

  • daruda
    daruda

    Het enige interessante is de 25k punten en de dubbele punten op stays.
    Voor de rest geven hotels u er amper extra voordelen voor.

    Ik vraag mij af in welke IC Leo al gratis ontbijt heeft gekregen omwille van spire te zijn? Of je moet er echt achter vragen?

    Diamond bij Hilton bijvoorbeeld levert veel meer voordelen op dan spire bij ihg + de erkenning van hotels is ook veel groter bij Diamond status.
    Spire mist bijvoorbeeld een echt voordeel zoals gratis ontbijt.

  • daruda
    daruda

    Krijg net de melding in de ihg app dat early check-in vanaf 10h nu ook één van de nieuwe benefits voor spire is. Natuurlijk op basis van beschikbaarheid.

  • Leo
    Leo

    @daruda said:

    Ik vraag mij af in welke IC Leo al gratis ontbijt heeft gekregen omwille van spire te zijn? Of je moet er echt achter vragen?

    Diamond bij Hilton bijvoorbeeld levert veel meer voordelen op dan spire bij ihg + de erkenning van hotels is ook veel groter bij Diamond status.

    HH Diamond geeft in principe gegarandeerd lounge/ontbijt, maar het werd mij in een Waldorf-Astoria en DoubleTree toch niet gegund.

    Gratis ontbijt eventueel in combinatie met Club werd mij oa al gegeven bij IC St Paul, IC Milwaukee, IC Paris-LG (laatste meermaals).

    Ook Indigo San Diego, Indigo Rome, Indigo Traverse City, Indigo Newark. Verder bij CP's die Club Lounge hebben werd het mij aangeboden als welkomst keuzegeschenk. 600 punten, welkomstdrankje of Club... dan is voor mij de keuze snel gemaakt.

  • daruda
    daruda
    edited november 2017

    Le grand heeft gratis club access aangeboden? Amai.

    Een mailtje of tweet naar Hilton als uw ontbijt geweigerd werd en je zal voldoende compensatie krijgen en het hotel een berisping.

  • mgo72
    mgo72

    En weer een kaart om te kunnen matchen naar andere programmas.

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Het is gelukt! Spire Elite Ambassador en 25K bonus punten extra :). Ben benieuwd of het de moeite gaat zijn.

  • daruda
    daruda

    SpireElite zou toch nog extra rewards krijgen?
    Net een survey ingevuld.

    Volgende opties werden aangeboden:

  • Chris
    Chris

    @daruda said:
    SpireElite zou toch nog extra rewards krijgen?
    Net een survey ingevuld.

    Volgende opties werden aangeboden:

    Enige wat ik zou willen: guaranteed lounge.

  • bhermans
    bhermans

    @Chris said:
    Enige wat ik zou willen: guaranteed lounge.

    Liever gratis ontbijt. Niet elk hotel heeft een lounge.

  • Chris
    Chris

    @bhermans said:

    @Chris said:
    Enige wat ik zou willen: guaranteed lounge.

    Liever gratis ontbijt. Niet elk hotel heeft een lounge.

    lijkt me idd geen lounge dan ontbijt

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!