Gratis return vlucht bij aanvraag M&M Amex

deesistim
deesistim

Vraag uw Brussels Airlines Miles & More American Express Kaart aan vóór 15 oktober 2017 en u ontvangt een gratis heen- en terugticket met Brussels Airlines naar de Europese bestemming van uw keuze*. Het enige wat u hiervoor moet doen is uw aankopen betalen met uw nieuwe Kaart, voor een totaalbedrag van minstens € 1.500 euro vóór 31 december 2017.

Link: https://www.miles-and-more.com/online/myportal/mam/be/homepage?l=nl&cid=1000188

Berichten

  • daruda
    daruda

    Paar kleine letters:

    Kaarthouders die in aanmerking komen voor deze aanbieding zullen een voucher-code ontvangen in februari 2018, samen met een link naar dit platform.
    Het gratis vliegtuigticket kan worden geboekt tot en met 28/02/2018, na deze datum zijn geen boekingen meer mogelijk. De vertrekdatum moet minstens 20 dagen na de boekingsdatum plaatsvinden.

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    vraagje ivm AMEX, moet je die ook laten activeren voor als je naar de usa gaat, zoals een VISA of is dat niet nodig?

  • Jelle
    Jelle

    normaal is dit oke. Wellicht handig om ze eens te bellen op voorhand zodat ze je kaart niet blokkeren. Al heeft dat bij mij wel nog niet geholpen :)

  • Christophe
    Christophe

    @oldgrumpy said:
    vraagje ivm AMEX, moet je die ook laten activeren voor als je naar de usa gaat, zoals een VISA of is dat niet nodig?

    ik had even gebeld maar dat was niet nodig zei men op de klantendienst.

  • Klingsor
    Klingsor
    edited september 2017

    Ik heb deze zomer enorm grote problemen gehad in Australia omdat ik voor een keer vergeten te bellen was op voorhand.
    Mijn kaart werd plots geblokkeerd, ook bij onlinebetalingen en via PayPal, dus nog even ter plaatse boeken kon plots niet enz. Heeft me kopzorgen (en geld, en veel gemankeerde mijlen,) gekost om daar uit te geraken! Dure telefoon (vanaf een zoek-die-maar-munttelefoon!) moeten plegen om de kaart uiteindelijk te laten deblokkeren.

    Nog een keer last mee gehad, op Schiphol, toen wist ik nog van niks, en een dag later weer op bestemming, dus ja, bel toch steeds maar even...

    Zal mij alleszins niet meer overkomen!

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Was het niet zo dat die kaart best alleen voor euro betaling gebruikt werd?

  • Klingsor
    Klingsor
    edited september 2017

    Ja, natuurlijk wel, maar persoonlijk zit ik me weinig in met die heel kleine meerkost -zou het 2% zijn?- t.o.v. andere betalingswijzen, inclusief (met een goedkope kaart) geld uit de muur halen om zogezegd steeds (gratis want) cash te kunnen betalen.

    Blijft de weliswaar soms zaligmakende, maar vaker lastige, redelijk strenge policy omtrent buitenlandse betalingen met AmEx...

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    ik heb gebeld en dame aan de lijn heeft gezegd dat het toch beter was dat ik dit op voorhand vermelde, ze heeft ook de data genoteerd wanneer ik in de States zou zijn

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Hoeveel volk hier gebruikt eigenlijk die kaart?
    En hoeveel omzet draai je er mee? Zakelijk / privé?

  • Koja78
    Koja78

    Ik gebruik de oude goedkopere versie (65€). 1€ = 1 M&M :)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!