Qatar Travel Boutique

Jelle
Jelle

Hun bi-annual buddy sale is live

https://www.qatarairways.com/en-be/offers/global-travel-boutique.html

Niks wauw. In januari nog buddy tickets voor 1100 euro naar Bali in business.

Als ik me niet vergis hebben ook toen mensen vanuit Nordics kunnen vliegen met enkele kameraden voor 800 in J aangezien je meer korting krijgt naarmate er meer mensen boeken.

Iemand die hier iets mee gaat doen? Vind het zwakjes maar misschien zitten er in de buurlanden interessantere prijzen tussen?

Berichten

  • Chris
    Chris

    Dit moet met 2 man toch?
    ik zoek iets voor maart richting Azie voor 2 maar moet max 800 zijn.
    er mogen meer meevliegen natuurlijk alleen ben ik niet flexible kwa data. (het is rond 15 maart t/m 26-27 maart)

  • Jelle
    Jelle

    @Chris said:
    Dit moet met 2 man toch?
    ik zoek iets voor maart richting Azie voor 2 maar moet max 800 zijn.
    er mogen meer meevliegen natuurlijk alleen ben ik niet flexible kwa data. (het is rond 15 maart t/m 26-27 maart)

    1/2/4

    zal niet gebeuren met deze sale die prijs :)

  • Chris
    Chris

    @Jelle said:
    zal niet gebeuren met deze sale die prijs :)

    nope goedkoopste Sarajevo naar KL dacht 1200 euro ofzo. ik sla over want voor die prijs kan je altijd wel vliegen die kant op. Pas ergens in November ga ik zenuwachtig worden en zal ik ook voor 1000-1200 wel boeken.

  • Jelle
    Jelle

    nieuwe campagne in januari normaal en als die zo goed is als vorig jaar dan zit je goed. je zou denken met de corridor problemen die ze hebben dat ze wat extra doen maar blijkbaar niet nodig

  • Chris
    Chris

    @Jelle said:
    nieuwe campagne in januari normaal en als die zo goed is als vorig jaar dan zit je goed. je zou denken met de corridor problemen die ze hebben dat ze wat extra doen maar blijkbaar niet nodig

    corridor ja, maar ik denk dat wat extra doen niet uitmaakt. Want het verlies zit hem in die bestemmingen (egypt ed) wel maar ik denk niet dat ze opeens véél meer klanten uit een andere markt kunnen trekken en dat dan minder bezetting vliegen beter is dan het goedkoop verkopen.

  • doddel
    doddel

    over die corridor: moeten de vluchten vanuit BRU nu niet een heel eind omvliegen? Onze vluchttijd BRU-DOH lijkt ongewijzigd sinds de verandering met die corridor

  • Glenn
    Glenn

    @doddel Voor BRU-DOH verandert er niks. Die vliegt namelijk niet over Saudi-Arabië, UAE, Egypte of Bahrein.

  • doddel
    doddel

    @Glenn said:
    @doddel Voor BRU-DOH verandert er niks. Die vliegt namelijk niet over Saudi-Arabië, UAE, Egypte of Bahrein.

    hoe vlieg je daar dan wel heen? Over Syrie en Irak? Is het Syrisch luchtruim gewoon open voor commerciele vluchten?

  • doddel
    doddel

    hmm, turkije - iran dus ;-)

  • Glenn
    Glenn
    edited september 2017

    @doddel said:
    hmm, turkije - iran dus ;-)

    Dat dus! :)
    Over Syrië wordt al een hele tijd niet meer gevlogen.

  • daruda
    daruda

    terug niet veel interessant deze keer

  • Chris
    Chris

    @daruda said:
    terug niet veel interessant deze keer

    idd valt me erg tegen deze keer!

  • Jelle
    Jelle

    HEL-CNX: 1184€
    HEL-UTP: 1188€
    OSL-AKL 1760

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!