Bali met (kleine) kinderen

doddel
doddel

We gaan voor een paar weken naar Bali met onze mannekes van 2,5 en 4,5 jaar.
We gaan sowieso een week naar Ubud en een week naar Lovina. We moeten nu dus nog de week ertussen opvullen. We dachten eerst aan de regio Pemuteran (ik zou graag een paar duikjes maken), maar vinden daar niet echt betaalbare kindvriendelijke accomodatie.

Alle tips voor regio's, hotels/resorts en dergelijke zijn welkom!

Berichten

  • LTW
    LTW

    Aan Lombok gedacht? Is maar een korte vlucht vanuit DPS en is nog veel authentieker dan Bali (geen idee wat je 3 weken in het massa-toeristisch Bali wilt gaan doen maar ieder zijn goesting ;) ).

    De Sheraton daar is spotgoedkoop (cash en of met punten).

    Wanneer gaan jullie?

  • Jelle
    Jelle

    bali buiten het seizoen is alles behalve massa-touristisch hoor. Zelf 4 weken liggen rondscooteren daar. Aanrader.

  • doddel
    doddel

    we vertrekken zondag. Lombok overwogen, maar vinden de kindjes nog net wat te klein om er de hele tijd mee rond te zeulen
    voor zover ik kan zien, kan je je makkelijk een paar maand bezig houden op Bali. Kuta en omstreken blijven we sowieso weg ;-)

  • l_154
    l_154

    Amed is denk ik fijn met kleine kinderen. Heel rustig en er is een baai (Jemeluk) waar je heel fijn kan snorkelen, gewoon vanop het strand. Het water is er niet zo diep en veel mooie vissen en koraal. Voldoende restaurantjes en cafe's.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!