Brussel - Bangkok met Thai Airways

Bart
Bart

Hallo,

Ik wil met Thai Airways op een specifieke dag - speciefieke vlucht - 1 week- heen en terug naar Bangkok. (rechtstreeks)
Ik wil graag eens in business class vliegen.
Heb hier geen ervaring mee.
Heb een amex met heel veel punten en een miles and more met heel weinig punten.

Kan ik iets doen?

Hoe kan ik die amex punten verzilveren?

Tagged:

Berichten

  • Jelle
    Jelle

    wat zijn "heel veel punten" ?

  • Bart
    Bart

    Heel veel punten ;)

  • daruda
    daruda

    je kan de amex punten overboeken naar SAS of Singapore Airlines.
    Eerst bij hen horen of je Thai rewards kan boeken met miles?

    Maar uw gebrek aan flexibiliteit maakt het moeilijk

  • flrvt
    flrvt

    Als je specifieke vluchten en data in gedachte hebt, en je wil daar niet van afwijken, dan ben je er bij award reservaties vaak aan voor de moeite.

    Je kansen zijn het grootst als je 300 dagen op voorhand begint te kijken of als je kan wachten tot de dag van vertrek wanneer er soms nog wat beschikbaarheid vrijkomt.

    Hoe dan ook, veel succes ermee! Als het niet lukt met mijlen en je bent niet flexibel kan je nog altijd x.xxx euro dokken :)

  • Bart
    Bart

    Ik kan via amex zelf 250 punten ruilen voor 1 euro. Dure deal volgens jullie?

  • Bart
    Bart

    @flrvt said:

    Je kansen zijn het grootst als je 300 dagen op voorhand begint te kijken of als je kan wachten tot de dag van vertrek wanneer er soms nog wat beschikbaarheid vrijkomt.

    Hoe werkt dat? De dag van vertrek? Gewoon aan de bali van Thai in Brussel dan? Wat heb je dan nodig? Punten op je miles and more? Want nu staan ze op Amex.

  • claenen
    claenen

    @Bart Flor stelt het mss wat extreem voor. Business class availability zelfs voor vaste data kunnen in sommige gevallen makkelijk te vinden zijn. Als is flexibiliteit altijd beter.
    Je Amex punten zet je best om naar mijlen van een deelnemende Star Alliance member. Zeker niet dezelfde dag als je de award wil boeken, aangezien het soms even kan duren dat de punten overgeschreven zijn.

    Hoe die mijlen en waards werken kan je best lezen via onderstaand artikel over Miles & More. Hiermee wil ik niet zeggen dat dit programma het beste is om Thai Airways te boeken, alleen geeft het je een idee hoe mijlen werken.

    https://www.jumpseat.be/miles-more-basics-introductie/

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!