Fake Instagram-wedstrijd van Intercontinental Bali Resort!

2»

Berichten

  • flrvt
    flrvt

    Escaleren naar corporate als je zin hebt in een rally :)

  • daruda
    daruda

    ben je amb? stuur naar het amb adres, die reageren meestal vrij goed.

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Helaas geen amb :-) Zal dan eens naar één van de opgespeurde emailadressen moeten mailen + een friendly reminder naar IHG algemeen.. Word er alleszins weemoedig van..

  • Jelle
    Jelle

    Probeer ook zeker via inmail aan de general manager . Al mooie verhalen gehoord over klanten die CEOs van bedrijven contacteren wegens ongenoegen en 2 weken later hele pakketten thuis krijgen geleverd ter compensatie :)

  • Koja78
    Koja78

    Op twitter met hun accounts erin geshamed and geblamed?

  • Bucketqueen
    Bucketqueen
    edited augustus 2017

    @Jelle said:
    Probeer ook zeker via inmail aan de general manager . Al mooie verhalen gehoord over klanten die CEOs van bedrijven contacteren wegens ongenoegen en 2 weken later hele pakketten thuis krijgen geleverd ter compensatie :)

    Ik ga er van uit dat de CEO van IC Bali ook wel op de hoogte zou zijn? Een wedstrijd van 1 milj punten vanuit uw eigen hotel, dat houdt ge toch in het oog zou ik denken?
    Ik hoopte vooral dat IHG me al dan niet kon bevestigen dat er effectief een IHG rewards account bestaat op haar naam en daar 1 milj punten op gestort zijn. Als ik dat zwart op wit kon te lezen krijgen konden ze zich daar niet meer onderuit praten. Nu is het nog steeds mijn versie tegenover hun....ook al komt er 0 verdediging of reactie van hun...

  • Jeroen
    Jeroen

    Heb je nog iets gehoord?

  • kristof
    kristof

    Zullen ze wel proberen in de doofpot te steken als er al iets zou uitkomen. Voor hetzelfde geld is die griet familie van de CEO en is het een "legit" manier om veel punten in een account te krijgen die je daarna kan omwisselen voor mijlen waarme ze met het ganse gezin een paar keer op reis kunnen mee gaan.
    Zo zie ik het toch althans. Instagram is een broeihaard voor zulke zaken geworden, net zoals FB waar je elke dag wel ticketen kan winnen met de enne of andere maatschappij, of prijzen bij de bloemenwinkel van Madame Geraldine achter de hoek.

    De enige manier om veel punten bij IHG te verkrijgen is er af en toe een BRG te doen en gewoon te wachten op één van hun zovele fuck ups.....

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Non disclosure clausule getekend?

  • Bucketqueen
    Bucketqueen
    edited oktober 2017

    Snorry! Dit hier even allemaal uit het oog verloren !

    Ik heb erna nog eens een friendly reminder gestuurd naar zowel de Rewards club als naar de algemene IHG customer service maar ik werd weeral friendly ignored :smile:
    Aangezien ik 2 dagen later voor een paar weken op rondreis door Roemenië vertrok en nog een stevige lap had voor te bereiden had ik besloten om onder het motto 'laat het los' de "negatieve energie" te laten wegvloeien en me te focussen op een fijne reis, en dus niet de hele reis nog bezig te zijn met mailen, bashen en argumenteren.

    Tevens had onze "winnares" ondertussen ook haar Instagram-account op privé gezet dus al mijn gebruikte links (naar oa haar foto's) in mn mails kwamen ook nergens nog op uit. Ik had uiteraard een collectie printscreens aangelegd en ook toegevoegd in mn mails naar IHG maar we weten allemaal ondertussen ook al hoe tuk ze daar zijn op printscreens :wink:

    Mijn ontgoocheling in IHG is uiteraard nog IETS extra vergroot na de 2de negeer-ronde... Maar zonder enige medewerking of reactie van hun had ik sowieso weinig hoop op enige opbrengst van al mijn inspanningen. Ik kijk wel natuurlijk reikhalzend uit naar de lancering van de volgende wedstrijd bij IC Bali :wink:

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!