Ervaring IC Samui op Reward nights --> de moeite?

Chris
Chris

Ik wil in augustus naar Samui. Goedkoopste rates zijn 11000+ THB.
of 50k punten.

Hoe zijn ze daar met upgrades op Reward nights vooral ontbijt/club (voor spire royal)? Omdat we met 4 man zijn wordt ontbijt anders mega duur natuurlijk.

zit er anders over te denken 1ste nacht betaald te doen en daarna op punten; soms helpt dat wel.

Berichten

  • Darrow
    Darrow

    https://forum.jumpseat.be/discussion/891/ervaringen-intercontinental-koh-samui/p2

    Toen ik er boekte waren de rates wel +€800/nacht (nieuwjaar) waardoor een reward night veel intressanter was. Ik ben toen ook geupgrade, één categorie dacht ik.. Mooie kamers ook, leuk balkon, perfect uitzicht op zee. Ontbijt heb ik toen een deal gekregen omdat ik Spire ben.

  • Chris
    Chris

    @Darrow said:
    https://forum.jumpseat.be/discussion/891/ervaringen-intercontinental-koh-samui/p2

    Toen ik er boekte waren de rates wel +€800/nacht (nieuwjaar) waardoor een reward night veel intressanter was. Ik ben toen ook geupgrade, één categorie dacht ik.. Mooie kamers ook, leuk balkon, perfect uitzicht op zee. Ontbijt heb ik toen een deal gekregen omdat ik Spire ben.

    is het ontbijt duur?

  • Darrow
    Darrow

    Kwam bij mij op +- 6000THB voor 3 personen en 3 nachten

  • Chris
    Chris

    @Darrow said:
    Kwam bij mij op +- 6000THB voor 3 personen en 3 nachten

    oké dat valt op zich wel mee circa 150 euro. zal vast goed ontbijt zijn. Heb 2x 4 nachten op reward geboekt behalve 1 nacht dus betaald :-( was geen 2 kamers op reward die dag.

    Samui is hoogseizoen dan dus alle kamers overal prijzig.

  • steeve321
    steeve321

    Denk eraan dat de Duitse / Britse touroperators IC Samui goedkoper aanbieden dan IHG.com
    Geen punten en statusvoordelen maar direct een betere prijs.

    Helaas is een BPG niet mogelijk. Je betaalt immers niet in Thaise Baht :(

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!