*A BRU - NYC in business voor 1200€

doddel
doddel

had al een tijdje een alert staan voor bru-nyc met SN voor Juli, en deze nacht ging de prijs plots 600 euro omlaag
je kan routen met bijna elke *A carrier, bijv. met AC, LX, LH, UA en SN. Zelf heen rechtstreeks geboekt met SN, terug via FRA met LH (getwijfeld om LX te nemen, maar wil proberen terugvlucht up te graden naar F met miles)
Boekt in P, dus geen status miles bij TK of A3 als je met SN of LH vliegt :(

lijkt voor de volledige zomer open te staan. Skyteam overigens ook mogelijk, maar wie wil daarmee vliegen (right Chris ;-)

Berichten

  • LTW
    LTW

    Ik zou die alerts toch eens nakijken want die fare is al bijna 2 weken live. Zie oa: http://www.flyertalk.com/forum/premium-fare-deals/1839212-dl-bru-jfk-book-z-1226-return.html

    Nice fare hoor, daar niet van. Fijn als je ze kan gebruiken :)

  • doddel
    doddel

    die fare was enkel op ST. En daar vlieg ik niet mee ;-)
    Voor mij ging het om een concrete RT met SN op een specifieke datum. En dan werken die alerts van google flights toch echt wel goed ;-)

    enige twijfel die ik nu heb: voor mijn vrouw revenu fare betalen, of 105K miles en 500 euro tax... (mijn ticket is bedrijfskost)

  • LTW
    LTW

    Wel heel gek dat ik dan al een SN ticket heb geboekt voor vrienden op zaterdag 29 april aan dezelfde prijs voor juli...

  • doddel
    doddel

    haha, idd vreemd, want ik heb de alert aangemaakt ergens begin mei... En toen was de prijs 1850 euro

  • fbruno
    fbruno
    edited mei 2017

    De 731 EUR PLNCZ4B SN Basefare BRU-NYC is pas gisteren geladen.
    Ervoor was de 1400 EUR PLNCBEW basefare de allergoedkoopste gepubliceerde business fare.

    Misschien heb je een genegotieerd/bulk tarief gekregen @LTW ?

    Fare is zoals altijd ook routebaar op de JV partners via FRA/ZRH/YUL/YYZ/VIE/...
    Qua miles kan het zeker een omweg waard zijn. op AC metal brengt de P klasse bv 200% op bij A3, op SN metal 0%...

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Als je leest op Flyertalk, dan heb zie je dat er 2 keer een promo is geweest, twee keer begonnen met DL vervolgens twee keer gematched door *A

  • doddel
    doddel

    @fbruno said:
    De 731 EUR PLNCZ4B SN Basefare BRU-NYC is pas gisteren geladen.
    Ervoor was de 1400 EUR PLNCBEW basefare de allergoedkoopste gepubliceerde business fare.

    Misschien heb je een genegotieerd/bulk tarief gekregen @LTW ?

    Fare is zoals altijd ook routebaar op de JV partners via FRA/ZRH/YUL/YYZ/VIE/...
    Qua miles kan het zeker een omweg waard zijn. op AC metal brengt de P klasse bv 200% op bij A3, op SN metal 0%...

    kan je zien tot wanneer deze promo loopt? Moet nog een paar vluchten boeken maar data liggen nog niet vast...

  • fbruno
    fbruno

    @Chrismeister said:
    Als je leest op Flyertalk, dan heb zie je dat er 2 keer een promo is geweest, twee keer begonnen met DL vervolgens twee keer gematched door *A

    Ahja, 27/28 april hadden ze inderdaad ook een 758€ P fare

    @doddel Before 15 May staat in de farerules, maar kans bestaat dat ze hem al eerder pullen.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!