brussels airlines miles and more mastercard.

2»

Berichten

  • Tim
    Tim

    @flrvt said:

    @Frosch said:
    Liefst van al zou ik de SPG cc hebben, maar enkel beschikbaar in USA, Canada, UK, Japan en UAE.
    Minimaal 1 starpoint per USD en 1 op 1 om te wisselen in m&m.

    Als je dat puur voor M&M doet is dit - afhankelijk van de wisselkoers - zeker geen betere deal denk ik dan?

    Jawel, want 25% transfer bonus bij transfereren van 20.000 punten.

  • Tdv
    Tdv

    @Jelle said:

    @Tdv said:

    @mgo72 said:
    Tijd voor nieuwe kaarten te gaan zoeken want deze maatschappij is ramp. Helaas in België heb je totaal geen keuzes.

    Zeer te vreden over mijn beobank flying blue mastercard

    meh, skyteam

    I feel you, maar ik vlieg voornamelijk KLM en soms Air france...

  • claenen
    claenen

    @Tdv said:

    @Jelle said:

    @Tdv said:

    @mgo72 said:
    Tijd voor nieuwe kaarten te gaan zoeken want deze maatschappij is ramp. Helaas in België heb je totaal geen keuzes.

    Zeer te vreden over mijn beobank flying blue mastercard

    meh, skyteam

    I feel you, maar ik vlieg voornamelijk KLM en soms Air france...

    KLM heeft redemptions op JAL en Korean. Lijkt me daarvoor zeker niet slecht!

  • Frosch
    Frosch

    why not? Standaard 1 punt per USD (dus hopelijk EUR als dat zou bestaan), en je kan naar m&m 1 op 1 omwisselen met nog eens 5k bonus zodra je 20k omzet?

  • Adriaan
    Adriaan

    Hallo

    Is er iemand die me kan vertellen hoelang het duurt eer de mijlen, verkregen via de kredietkaart, worden bijgeschreven op de mijlenaccount? Openstaand saldo werd reeds een paar dagen terug aangezuiverd via domiciliëring.

    Thanks,

    Adriaan

  • Tim
    Tim

    @Adriaan said:
    Hallo

    Is er iemand die me kan vertellen hoelang het duurt eer de mijlen, verkregen via de kredietkaart, worden bijgeschreven op de mijlenaccount? Openstaand saldo werd reeds een paar dagen terug aangezuiverd via domiciliëring.

    Thanks,

    Adriaan

    De maand nadien, als de afrekening van de volgende maand komt.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!